Genant

Hoi iedereen,
Ik heb een probleem, ik heb 1 x verkering gehad met een jongen in de 2e klas maar dat was niks bijzonders. Ik zit nu in de 3e klas en ben echt voor het eerst in mijn leven héel erg verliefd op iemand uit mijn klas. Typisch mij, ben te bang om het te gaan zeggen en geloof me dat ga ik ook echt niet doen, ik word altijd knal rood en ga hakkelen. Nou: ik denk dus, veel mensen in de klas volgen hem op insta, maar ik ben dan dus weer veel te opdringerig en wil hem ook volgen, maar hij negeert de hele tijd mijn vervolgverzoek. Ik vroeg via dm wrm ik hem niet mocht volgen en hij zegt: wie ben jij, ik zeg (mn naam). Zegt hij ohh ok. En sinds dien reageert hij er niet meer op? Maar in de klas lacht hij altijd heel aardig naar me… weet niet meer wat ik moet doen, ik ben gewoon een watje denk ik😂, maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest, anybody tips?

Een berichtje sturen of hij een keer wil afspreken, wat wil gaan drinken?
Pas dan kom je er achter of het wat kan worden of niet…
Maar zou het wel zelf doen, niet via een vriendin, dat lijkt me nog genanter… ::slightly_smiling_face:

Ik denk niet dat hij je ziet zitten als hij vergeet dat je bij hem in de klas zit…

Hem inderdaad een berichtje sturen, maar ik weet niet of hij jou wel leuk vindt eigenlijk.

gewoon doen wat je moet doen volgens je gevoel :slightly_smiling_face:

Omg hhahahah ik zit terug te kijken in mijn aangemaakte topics en zag deze langskomen😂, ik heb nu verkering met die jongen al een half jaar! Hij is echt lief.

:’’)