Ik schaam me kapot.
Gisteren had ik mijn vibrator schoongemaakt en net zie ik dat ik hem in de badkamer heb laten liggen daarna.
Weet iemand een plausibel verhaal wat ik kan vertellen?
Je zou me helpen!!
Ik schaam me kapot.
Gisteren had ik mijn vibrator schoongemaakt en net zie ik dat ik hem in de badkamer heb laten liggen daarna.
Weet iemand een plausibel verhaal wat ik kan vertellen?
Je zou me helpen!!
Haha, inderdaad. Ik zou het er gewoon niet over hebben, misschien dat je familie er dan ook niks over zegt.
Ik zou hem gewoon meepakken als niemand het ziet, en er vooral niet over beginnen. Waarschijnlijk heb je geluk dat het een onderwerp is waar veel mensen het niet graag over willen hebben, zodat je een soort wederzijds stilzwijgen creëert van: als jij er niet over begint, doe ik het ook niet.
Oh jeetje, zou ook een actie voor mij zijn! Maar inderdaad, gewoon niet over beginnen!
-
XD ik zou me echt schamen haha
zeg dat je het voor de grap hebt gekocht voor een grappig cadeau aan een gekke vriend?
Ik schaam me ook wel, maar vind het ondertussen ook wel een beetje hilarisch.
Ik woon alleen bij met mijn vader, dus die heeft het wel gezien denk ik.
Dat ding is felroze dat valt wel op.
Wauw dat is best wel heel erg genant hehe, maar ik denk dat je er gewoon nooit over moet beginnen :’).
Ik lach nu keihard:$ sorry!! Wel heel erg, mijn mama houd me altijd voor de gek van jaa snachts horen wij dat echt wel hoor dat VRRRRRRR dat is dan echt erg :’).
Haha maakt niet uit!
Hij heeft nog niks gezegd of gehint dus denk dat hij het niet gezien heeft.
Mijn vader zou er normaal gesproken echt wel grapjes over maken of dergelijke.
Nou hopen dat hij t niet heeft gezien dan maar!
idd zeggen dat het een gek cadeau is voor een vriend(in) en zeggen dat jullie allemaal zulke cadeau’s geven
hahahahahahahahahahahahahaha.
Hahahahah you made my day!!
Ik heb een vibo met strass steentjes en mijn moeder heeft mijn kamer eens opgeruimd (als verrassing omdat m’n vriend meekwam) en merkte dat hij niet lag waar hij normaal gesproken lag. Ze had hem bij m’n parfumflesjes neergezet omdat ze dacht dat dat het was. Ik heb haar harder uitgelachen maar wij zijn er heel open over.
Hahahahahahaha!