genant probleem

Heey,

Ik heb ff een nieuw account aangemaakt, omdat ik dit nogal genant vind :blush:
dus niet dat jullie denken dat ik een faker ben ofzo.

Nou ik heb dus, sinds 2/3 weken, jeuk down under :blush: dus bij mn vagina en kont. :blush:
Er zit soms ook een beetje bloed bij het afvegen. Vanmiddag was het opeens veel meer bloed, dus ik ga er morgen mee naar de huisarts.

Maar nou is mijn vraag dus, wat kan ik ervan verwachten? Ik vind het best eng om naar de huisarts te gaan, dus zou het wel fijn vinden om een beetje te weten wat hij zou kunnen gaan doen.

alvast bedankt!

Ik denk dat het bij vragen stellen blijft.

Het is niet erg om naar de huisarts te gaan. Deze kijkt er heel objectief naar en zal je ook op je gemak stellen. Je kunt bij de meeste huisartsen zelfs aangeven of je liever door een man of vrouw behandeld wilt worden :slightly_smiling_face:

Verplaatst naar beauty, health & hair.

-

ik heb geen idee, maar een huisarts heeft alles ooit al een keer gezien!

-

^ hahahaha xD

Mmm jaa ik weet dat een huisarts al heel veel ziet,
maar ja het blijft geen fijn idee natuurlijk,
vooral omdat ik ook nog nooit echt wat gehad heb ofzo

oke nu ben je alsnog niet meer anoniem maargoed,

de huisarts zal je indd wat vragen gaan stellen en mocht je onveilige sex gehad hebben, kan het zijn dat er een soa test gedaan word. Hij zal er denk ik wel naar gaan kijken…

jaa ik weet het, door mn eigen dommigheid ;p

Nou ik ben dus nog maagd, dus een soa kan het niet echt zijn. En voor dat kijken ben ik juist bang, ben bang dat ik zon ijzeren ding (eendenbek ofzo?) in mn vagina moet.

hmm, zo’n eendenbek ja ahaha. Mocht hij dat gaan doen, wat ze alleen gebruiken zodra ze een monster van je baarmoederslijmvlies willen (voor een testen, meestal een soatest) of om te kijken of er iets opvallends is aan de baarmoedermond, dan hoef je er niet bang voor te zijn er zijn verschillende maten dus ook kleintjes. Ik heb het ook gehad en het deed geen pijn.

Maar ik neem aan, dat de jeuk gewoon op de huid is en niet in je vagina? Want als dat het geval is, zullen ze geen eendenbek gaan gebruiken. Maar ik denk wel dat ze er even naar willen kijken…

dat zou kunnen, ben je al eerder ongesteld geweest?

Jaa, ik heb zelf ook al gekeken met een spiegeltje, tis inderdaad gewoon rood. Maar verder heb ik geen pijn bij het plassen ofzo.

Oh, dat heeft de gynaecoloog ook wel eens bij mij gedaan. Het was niet het prettigste gevoel in de wereld, maar het viel verder echt reuzemee.

Jaa, kben al 5 jaar ongesteld :wink: ik slik ook de pil, ong. 1,5 jaar.
Ik heb hem trouwens deze maand doorgeslikt, weet niet of dat er wat mee te maken heeft ofzo?

Ik heb echt precies hetzelfde, heb alleen geen last van bloed… :confused: Alleen bij komt en gaat het weer dus steeds denk ik: yes het is over! En dan komt het dus weer terug. Ga binnenkort ook naar de huisarts, maar zie er ook echt zo erg tegenop!

Nee kan heeft er niks mee te maken denk ik, ik slik de pil wel vaker door vooral in de zomer… Het kan trouwens ook een allergische reactie zijn, miss hebben jullie een andere waspoeder/wasverzachter ofzo.

Ik draag wel altijd veel leggings, en dat zijn opzich wel van die broeierige dingen. Ik heb ook zittend werk en ik zit ook veel op school, dus t zweet miss wel wat meer daar ja. Maar opzich heb ik dat al wel veel langer, dus wrm zou die jeuk dan nu opeens beginnen?