gênant! Ik weet niet hoe hij eruit ziet!

nou, het is dus zo.
vorige week zaterdag ontmoette ik in het bos een jongen (het was met een hele groep aan de rand van het bos met veel bier, voor de rest moet je maar geen rare dingen gaan denken.) het was dus heeel leuk met die jongen, maar ik was wel een beetje aangeschoten en het was daar haast pikkedonker. nu is die jongen de hele tijd tegen me aan het praten op msn en wil hij iets afspreken, maar ik weet niet eens meer hoe hij eruit ziet. ik kan me alleeen nog herinneren dat ik hem heel lief&aardig vond, maarja ik was toen ook niet helemaal helder.
maar nu zegt een vriendin van mij die erbij was de hele tijd dat hij vet lelijk was, maar mijn probleem is dus, moet ik er nou op in gaan of niet?!
ps. morgen avond zie ik hem weer opde zelfde plek met dezelfde mensen, maar dan kan ik hem weer niet goed zien.

Gewoon afspreken, dan zie je het vanzelf. Sowieso gaat het om het innerlijk (:

Ja… ik zou gewoon kijken hoe die morgen is…
Je kan hem heus wel een beetje zien ook al is het donker…
Als je hem dan niks vind niet met hem afspreken, anders wel;)

Ik zou het lullig van je vinden als je het niet zou doen.
Jij hebt echt de perfecte kans gehad, je hebt nu echt iemands innerlijk leren kennen zonder af te gaan op het uiterlijk.
Ga ervoor zou ik zeggen, als jij hem lief en aardig vond wat maakt het dan uit.
En vooral niet luisteren naar je vriendin.

vraag of die een foto heeft?
oh, en misschien is het juist goed dat het zo donker is, als je hem dan écht zo lief en aardig vind, wat doet het uiterlijk er dan nog toe? zolang die maar een beetje verzorgd is toch!

Heeft ie geen webcam ofzo? Of Hyves met wat foto’s er op?

Vraag maar aan hem of ie foto’s heeft
En anders maakt het toch niks uit?.. ^^

Een keertje afspreken. Je hebt weinig te verliezen. Als je het eng vind om hem mss valse hoop te geven, niet te veel flirten :0 laat hem denken dat je gewoon iets leuks wilt doen

hij heeft geen foto’s…

Was jij geen 13? Sorry, ik weet dat het hier niet om gaat.

Maar goed, afspreken inderdaad. Wel op een plek met veel mensen please.

Gewoon afspreken, niet geschoten is altijd mis.

1. :blush:
    :stuck_out_tongue:
    maar het is heel vreemd,
    hij doet best koel op msn, maar dan vraag hij wel of we een keer kunnen af spreken?

Je hoeft niet perse aftespreken hoor ^^, dat zegt iedereen wel, maar word nou maar eerst zeker van je zaak.
Sleep hem 't licht in als je hem ziet, of maak een foto ( ':

Haha dit had ik ook vorige week. Een tijdje geleden had ik een onwijs lieve britse jongens ontmoet tijdens het uitgaan. En vrijdag hadden we soort van afgesproken maar ik was ook vergeten hoe hij eruit zag. Toen stond ik voor de wc in de gang waar je ook door loopt als je van de ingang naar de zaal gaat. En toen zei een gozer opeens heel enthousiast heey! En ik keek hem aan met zo’n hoofd van Ken ik jou? En toen zei hij iets in het engels en liep hij weg. En toen na een paar seconden dacht ik NOOO FUCK DAT WAS HEM!

Uiteindelijk is het wel goed gekomen dankzij een vriendin en heb ik echt een topavond met hem gehad! Dus ik zou gewoon met hem afspreken! Je hebt niks te verliezen en hij leek je toch heel lief enz.

neem een zaklamp mee

Misschien herinnert hij zich jou ook niet meer en vind hij jou ook lelijk xD

Oke dat was lullig.

Hahaha ja ^^
& niet meer zoveel drinken…

hyves vragen?

Haha, zoveel had ik niet gedronken. maar ik ben (duh:P) niet zoveel gewend.

ik zou gewoon met hem afspreken :d misschien is hij niet zo lelijk als je vriendin zegt :stuck_out_tongue: