Genaaid? Is hij player?

Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. we hadden een paar maanden en hij zei altijd dat hijj van me hield enzo maar ik vond hem niet meer leuk en heb het uitgemaakt. Hij vond het heel jjammer enzo maar na nog geen week heeft ie alweer een nieuwe, ze hebben nog niks maar wel bijjna. Ik vind dit echt wel gaar, het lijkt wel of hij me jaloers probeert te maken maar dat ben ik echt niet, dat kan ik niet uitstaan dat hij dat misschien denkt. En is hij nu geen player? Ik heb gehoord dat ie alleen nog maar korte relaties wilt enzo…
Ik voelme nu best genaaid ondanks dat ik niet jaloers ben…
xxxx

Ja nouja.
Ik zou je er niet druk om maken, jij vond hem niet leuk meer…

Dat deed myn ex ook, om me te vergeten O_O

tis niet voor niets je ex …
dus maak je er niet druk over …
& als je er toch druk over maakt had je het niet uit moeten maken …
je kan niet altijd op hem letten wat ie uitvreet enzo.
tis nu uit dus go one with your life & laat hem maar gewoon tis een playertje en JOU dus niet waard.& hij is het niet waard om je druk over te maken of uberhaupt aan te denken

aaah wat rot zeg…

Het is gewoon niet netjes van hem, ongeacht waarom hij het doet. Ik snap dat je het rot vindt :frowning_face:. Probeer je er niet mee bezig te houden en je te richten op jezelf. Dingen doen die JIJ leuk vindt.

Hij is niet langer waar je je op moet richten, maar jij moet je nu op JEZELF proberen te richten :slightly_smiling_face:.

het is zo makkelijk dat iedereen zegt maak je er niet druk om. Ik heb zelf ook in zo’n situatie gezeten, hij had dan geen relatie met haar maar had haar gezoend en een sms gestuurd of zij bij hem kwam blijven slapen…(seks dus)

Tja ik heb niet zoveel kunnen doen, ik heb me wel ontzettend verneukt gevoelt en het idee dat ik (we hadden 2 jaar relatie) na 2 jaar niks heb voorgesteld. Ik voelde me zo fucked up dat ik met hem ben gaan bellen en heb afgsproken, Ik heb netjes en rustig mijn verhaal uitgelegd en hij begreep me enigzins. Maar toch kun je als ex zijnde zo weinig doen! Je hebt geen recht om er wat van te zeggen maar je kan je gevoel natuurlijk altijd uitspreken maar doe dit dan niet via telefoon msn of iets anders. Gewoon face to face

Dick! Forget about him… Da’s echt een lullige actie. Zoals al gezegd, 't is dus niet voor niets je ex… 'k Vind het wel ‘playerig’ van hem, ja.