Genaaid door mijn ex?

Ik heb 3 jaar geleden een maand of 4 verkering gehad met een super leuke jongen. Jammer genoeg ging dit uit en hebben we elkaar een tijd niet gezien en gesproken (ruzie). Hij is door die relatie heel erg gekwetst geraakt en sinds dien playt hij erg veel meiden.

Ik heb na onze relatie een paar keer nog een echte date gehad(in de afgelopen 3 jaar dus) en beide keren liep het uit de hand en zoende we elkaar toch weer (en meer…) Ik vond het beide keren nadehand wel vreemd want kreeg het idee dat ik serieuser ermee bezig was en hij het meer als lolletje zag.

Nu ben ik afgelopen week weer met hem in contact gekomen en heb ik zaterdag na het stappen tot 7 uur 's ochtends in de auto met hem zitte kletsen. Het was erg gezellig en de vonk sloog over. De dag erna hebben we weer afgesproken en weer gezoend enzovoort;)

Naderhand was ik helemaal van slag want ik merkte gewoon dat ik weer wat voor hem voelde. Ik heb hem dat duidelijk gemaakt en hij gaf aan dat ik wel erg speciaal ben voor hem maar naar mijn idee wilde hij vooralsnog alleen lol maken.

Ik heb afgelopen donderdag weer met hem afgesproken. De avond ervoor smste hij het volgende: Ik heb 1 vraag… wat verwacht je na morgen? Als je er meer van verwacht heeft dit geen zin.
Toen ik het smsje las werd ik logisch erg verdrietig. Ik heb koel geantwoord en donderdag ochtend met een smoes afgebeld.

Het punt is nu het volgende… Ik snap dat ik hem eigenlijk moet vergeten, maar ergens diep heb ik zoiets van misschien kan ik hem wel om krijgen door toch met hem af te spreken. Misschien dat hij na een tijdje dan misschien toch weer wat voor me gaat voelen…
Tevens wil ik hem ook niet kwijt als vriend, ik bespreek namelijk alles met hem…

Moet ik hem mijden of niet?

Ik vind, als hij niet meer wilt dan vrienden zijn moet je wel gewoon vrienden mee blijven zo als je zelf zei. Maar dan ook echt vrienden en verder niks. Misschien gaat die jou dan wel leuk vinden? Want als je goed mee kunt opschieten waarom zou je die dan gaan mijden?

Xliefs

Hij gebruikt je.

Niet met hem doorgaan, het werkt niet. Die jongen gaat je nu pijn doen, soms meestal is het beter om een ex een ex te laten.
So geef jezelf wat tijd om over het opkomende verliefdheids-gevoel te komen, probeer hem te vergeten!

Ik ben alleen heel bang dat wanneer ik hem vergeet (en ik moet dan zelf gewoon even geen contact met hem hebben) mijn relatie als vrienden met hem zal veranderen en dat wil ik niet:(

En op de een of andere manier hoop ik gwoon dat als ik een beetje met hem blijf klooien hij op een gegeven moment weer wat voor me gaat voelen aangezien hij wel gezegd heeft dat ik erg speciaal voor hem ben en hij graag 3 jaar terug in de tijd zou willen…