Gemotiveerd naar school! (tot de volgende vakantie)

Hoi peopoooooooooool!
morgen is de geweldige kerstvakantie weer gedaan, gelukkig zien we onze vriendinnen dan, maar… jammergenoeg ook de leraren, de boeken, de kluisjes, de irritante en rare klasgenoten, het kutweer waar we dagelijks doorheen moet fietsen etc etc.
Maar wees niet getreurd, 18 Februari hebben we al weer VAKANTIE!!! de voorjaarsvakantie! Nu stel ik voor, laten we in dit topic heel gemotiveerd zijn over school. Over hoe blij je bent met de 10 die je hebt gehaald op wiskunde(ok da’s onmogelijk, maar je snapt het idee) of hoe grappig de les vandaag was. En voor we het weten zijn onze gemiddeldes mega-hoog en is het weer vakantie.

Who’s with me?!*en inspiratiefoto’s mogen altijd*

ik heb net een onvoldoende terug voor een opdracht -,- en ik dacht dat ik het goed gemaakt had. en ik heb volgende week weer tentameweek… D:

Okee dat is juist niet de bedoeling zeker… c’’:
Okee… yaaaaay semester 2 begint en ik krijg weer nieuwe vakken:D XD

Dat is een goed idee, ik doe alleen wiskunde B dus ik heb maar 3 toetsen en 1 CE. En mijn eerste cijfer is een 4, dus ik moet wat beter mijn best gaan doen…

-

ik doe mee! Voor mijn favoriete vakken sta ik een 8 of 9! :grinning:

Goed idee :grinning:

wie kent dit ook zo goed :grin:

http://i42.tinypic.com/1z56gbp.jpg

OT: ik wil echt beter mn best gaan doen !

^ik had vorig hs een 9.2 op wiskunde! en als ik het kan, jij zeker :wink:. Maar nu heb ik dus wel motivatie om die 9.2 te houden(sta eigenlijk een 7.3 in totaal ofzo) en veel te oefenenen.
En voor al die exacte vakken heb ik een ‘studybuddy’, een klasgenoot die me via msn helpt. En ik help hem weer met dingen waar hij slecht in is.Een idee voor mensen die zelf moeite hebben met huiswerk doen/snappen?

dit is echt een heel goed topic.
al kan ik nu even niet zo positief doen want dat verrekte kut verslag moet dinsdag af en het lukt niet @#@%$@#%@#$@#$

omg dat is geniaal, dat ga ik eens opzoeken! wiskunde is bij mij echt een drama dus zo’n studybuddy is wel handig :3

Bekijk het zo: hoe beter je je best doet, hoe meer kans je hebt dat je gewoon overgaat/slaagt en des te eerder je van school af bent, om te gaan studeren! :grinning:
Ik heb mega veel motivatie om dit jaar te slagen voor m’n VWO, ik wil zó graag van de middelbare af! Moet er niet aan denken, nóg een jaar erbij…

Ik zit in mijn examenjaar en moet écht beter m’n best gaan doen maar ik heb gewoon geen motivatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :frowning_face: gelukkig heb ik geen wiskunde meer!

ik ben echt zo blij dat wiskunde bij mij tot nu nog goed gaat! Ik weet niet in welke klas iedereen zit, maar ik zit in 4vwo en heb wiskunde b, zo, als iemand hulp wil… :slightly_smiling_face:

Hebben we ECHT 18 februari alweer vakantie?

Hmm nee dus, ik de 25ste.

Goed idee ik wil weer mijn best gaan doen voor school om dit jaar toch nog mijn opleiding af te ronden.

Ik doe mee!
Het moet gewoon lukken.
Ik heb deze vakantie geen zak uitgevoerd, terwijl morgen mijn toetsweek begint. Ik moet nu echt leren.

Woon jij ook niet in Friesland?
Want als dat zo is, moet ik ook nog even wachten…

Voortgezet onderwijs
Noord ** 25 feb 2012 t/m 4 mrt 2012 Week 9
Midden ** 18 feb 2012 t/m 26 feb 2012 Week 8
Zuid ** 18 feb 2012 t/m 26 feb 2012 Week 8

bah, ik woon ook in het noorden. :frowning_face: