Gemma Ward te dik voor de catwalk?

De eerste foto past meer bij een model, omdat dat nou eenmaal het modebeeld is.
Maar de tweede foto vind ik het meest realistisch. Zo zouden er meer rond moeten lopen op een catwalk.

Eigenlijk vind ik haar gewoon dik. Voor alles. Ik zou die benen echt niet willen o…o

Maar wel zonde, want ze heeft wel een mooi hoofd…

http://stylefrizz.com/img/gemma-ward-then-and-now.jpg

http://blogs.news.com.au/images/uploads/Ward_reuters_600.jpg

Nou je ziet hier duidelyk het verschil ! ;o

te dik voor de catwalk ja,
alhoewel ik liever mensen van haar ‘‘formaat’’ kleren zie showen dan al die graatmagere skeletten.
Gemma ziet er tenminste gewoon mooi vrouwelijk slank uit…

Wat een politiek correcte opmerkingen hier allemaal :’)

Gadver ik vond haar eerst mooier. Beter ‘graatmager’ dan vet.

Nou ik vond haar eerst echt mooier. Sorry maar ze heeft echt best dikke benen gekregen

Als je dat al dikke benen vind ben je ook niet veel gewend :’)

Ze is iets te mollig voor de catwalk ja, maar ik vind dr veel mooier nu.

Hmm, ik vind haar benen nu niet echt “catwalk-proof” meer.
Ik zou het niet zo snel zeggen, maar ik vind haar dun toch echt mooier dan nu. Het past bij haar hoofd enzo, dus als ik haar was zou ik weer wat afvallen.

Ze is misschien wel te dik voor de catwalk, maar ik vind er wel veeel mooier zo. Al die ubermagere meisjes vind ik gewoon echt lelijk

Ze is inderdaad een gezonde vrouw, maar wel echt te dik voor de catwalk. En ze is nu zo eng… echt zo’n breeede, grooote lange vrouw. Ik vind het jammer, ik mis die good ol’ days.

Ik vind het eigenlijk best raar zelfs dat ze met haar nieuwe size nog shows heeft kunnen scoren. Ik wil nu geen rellen uitlokken, maar nee. Gewoon nee.

Ik vind haar te dik voor de catwalk. Ik was altijd jaloers op modellenbenen, maar nu zie je maar weer dat dat alleen maar komt omdat ze sowieos maar 35 kg wegen en als ze dikker zijn, zijn het ook maar normale mensen.

ik vind de eerste foto juist dus echt niet te dun maar mooi, en 2e foto veel minder.

ik vind haar niet meer slank hoor, wat sommigen hier zeggen…
sorry. Ik zeg niet dat ze te dik is.

dik nee stevige benen eerder als ze die traint is ze perfect voor catwalk

Ik vind haar te dik voor de catwalk.

Vond haar toen ze dun was mooier…