Gemixte signalen van beste vriend

Hee meiden,

Ik heb een klein ‘probleempje’ denk ik. Of naja het is geen probleem maar ik snap mijn beste vriend niet.
Een tijdje terug bleven ik en mijn beste vriend bij een vriend van ons slapen. Daar sliepen wij in hetzelfde bed (tweepersoonsbed) en naja we hadden nooit eerder zo dicht bij elkaar gelegen maar uiteindelijk lag ik in zijn armen te slapen 's nachts. Een paar weken later bleven we weer bij die vriend slapen en lagen we weer in elkaars armen en hebben we net zoals de vorige keer ook een hele lange tijd gepraat.

Nu zei hij dus die nacht van “Ik ben blij dat ik iemand heb gevonden waar ik gewoon zo mee kan liggen.” Dus ik reageerde van ik ook, ik vind hem namelijk best wel leuk :flushed:

Maar nu twee weken terug bleef hij bij mij slapen, omdat hij niet terug naar huis kon vanwege het OV. En ik heb een eenpersoonsbed. Na nog geen vijf minuten dat hij op een matras op de grond had gelegen zei hij ineens: “Je ligt zo ver weg, hoe breed is je bed?” Dus ik reageer “Nou het is een eenpersoonsbed dus ik geloof 90cm” en ineens kwam hij bij mij liggen. En dit keer was het nog dichter bij elkaar anders zou hij van mn bed afvallen.

En er gebeurde ook meer deze nacht want in plaats van alleen in zijn armen liggen, pakte hij mijn hand vast en ging hij met zijn handen door mijn haar en met een hand over mn rug en klein beetje onder mn shirt op mn rug.

Ik dacht 's nachts dus van nou laat ik maar niet al te dicht bij hem liggen want misschien zoen ik hem wel perongeluk in mijn slaap en dat wil ik niet. Maar telkens als ik wat verder weg ging (haast onmogelijk) duwde hij mij weer terug naar hem. En op een gegeven moment zoende hij mij opeens. Hij wist dat dit mijn eerste zoen was en dat ik het niet erg vond om nog nooit gezoend te hebben omdat ik dan liever wacht tot iemand met wie ik het echt wil doen. (Ik ben 18 trouwens)

Nu werd het dus een soort make-out sessie om 3.00 's nachts en daarna zijn we gaan slapen.

De volgende dag hebben we er wel over gepraat via whatsapp en we hebben gebeld. Via beide keren heeft hij gezegd dat hij het nog een keer zou doen, alleen hij vind mij niet leuk zegt hij. Ik heb daarna ook maar gezegd dat ik hem niet leuk vind want dat voorkomt awkwardness voor ons beiden.

Maar nu de laatste paar dagen krijg ik weer gemixte signalen zoals mij ineens uit het niets knuffelen, om me nek gaan hangen etc. En dat doet hij dus nooit.

Nu zei hij dus vrijdag avond dat hij morgen wel weer zou willen komen slapen om me te kunnen zoenen. (niet in deze context maar het kwam er zo op neer.) En ik weet dus niet of hij serieus was of niet.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik weet niet meer wat ik moet doen, want hij zegt dat hij mij niet leuk vind maar ik krijg ook allerlei signalen.

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat het een beetje duidelijk is :cold_sweat:

XoX

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, maar dat gewoon nog niet durft te zeggen. Als ik jou was zou ik gewoon go with the flow doen en kijken wat er gebeurt. Blijkt het niks te worden maakt het ook niet uit toch? (:

Voel jij je hier prettig bij? Als jij ook zin hebt om weer samen te slapen en weer te kussen, dan moet je dat gewoon doen. Ik zou wel een beetje proberen na te gaan wat jij nou precies voor hem voelt. Hij zegt dat hij je niet leuk vindt, maar zijn gedrag is anders. Misschien vindt hij je wel leuk en misschien wil hij alleen een verzetje… Daar zou ik zelf wel duidelijkheid in willen als je dat niet krijgt in de komende tijd.

Nouja ik vind het niet vervelend, maar ik wil geen friends with benefits worden… Dan ben ik de persoon die eindigt met gevoelens en naja… idk

Ja dat bedoelde ik ook wel een beetje… Dat moet je dan wel duidelijk aangeven denk ik, vooral ook om jezelf te beschermen.

Ik zou dit gewoon tegen hem zeggen!

Ik vind het eigenlijk wel een kutactie van hem om je te zoenen aangezien hij wist dat het je eerste zoen was en met wat voor persoon je die wilde delen.

Ik zou persoonlijk wel om duidelijkheid vragen voor het je echt pijn gaat doen. Of helemaal niets in die richting, of het gaan proberen als relatie.

Ik denk dat hij je niet leuk vindt maar alleen seks wil. Jij hebt ook niet expliciet gezegd dat je dat niet wil.

Dat heb ik wel gezegd, hij weet dat namelijk ook. Maar ik begrijp idd wat je zegt. En hij is trouwens net als mij maagd. Maar dan kan t dus nog altijd wel voor de sex zijn :confused: