gemiste kans?

heee, om het kort te houden:
Ik ben net terug van 4 weekjes werken in zeeland met een vriendin.
De laatste week werkte ik met een hele leuke jongen, K.
ik zag hem wel zitten, maar ik dacht hij mij niet. Een andere collega vroeg aan het begin om hij mij leuk vond, en hij zei van niet. Dus ik hield het op een beetje flirten, aangezien hij mij toch niet zag zitten…
Gisteren namen mijn vriendin en ik van iedereen afscheid, en gaven iedereen ook een knuffel. Toen we samen wegfietsten begon ze meteen : waarom zoende je hem niet ?!?! ik dacht: ja weet ik veel ?! kut!

Nu appte ik hem gisteravond voor de gezelligheid, en nu blijkt dat hij mij ook zag zitten! eerst waren we beide heel blij en ook wel opgelucht, maar meteen daarna kwam dat moment van: ik ga morgen naar huis. kut.
we baalden beide heel erg, en ook van het feit dat we beiden niet de eerste stap durfden te zetten…
Nu wou hij vanochtend voor ik naar huis ging wat drinken op de boulevard met mij. Ik zei dat ik heel graag wilde, maar dat het beter was van niet omdat ik dan met een kutgevoel in de trein terug zat… En lange afstandsrelaties zijn niks voor mij.

Nu denk ik echt de hele tijd aan hem, en hij vind zichzelf echt achterlijk dat hij niks gedaan heeft (ik mezelf ook).
Zouden jullie het anders gedaan hebben? Adviezen en meningen zijn welkom!
x

mijn zus heeft ook 2 jaar lang een relatie gehad met een jongen die (echt letterlijk) aan de andere kant van Nederland woonde. Dit heeft prima gewerkt, ze gingen gewoon regelmatig naar elkaar toe met de trein.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn altijd opties als je echt iets met hem wilt.
Als ik jou was, zou ik tegen hem zeggen: ‘‘We zouden het kunnen proberen, nooit geschoten altijd mis. Toch?’’

@MissGigi, waarom ging het uit als ik vragen mag ?
En ik wil hem wel beter leren kennen, maar het probleem is dus dat ik sinds vanmiddag weer thuis ben in het hoge noorden…
Ik ben 16 jaar trouwens.

De (ex-) vriend van mn zus voelde niet meer hetzelfde voor mn zus als zij voor hem. En hij wou haar niet in een relatie houden waar hij haar niet de liefde kon geven die zij verdiende en zij zouden worden gekwetst omdat hij gewoon niet meer het zelfde voelde voor haar.
De afstand was niet de reden van de breuk, hij is zelfs nog 3 1/2 uur in de trein gezeten om het persoonlijk met haar uit te maken.

Via whatsapp enzo kan je mensen prima leren kennen, en je zou af en toe bij elkaar op bezoek kunnen komen in het weekend. (en dan wel blijven slapen, want het is best een afstand zo te lezen) zo zijn broer en zijn vriendin ook begonnen.
Via msn veel praten en later kwam hij af en toe naar haar toe met de trein (de (nu ex-vriendin) van mn broer woonde ook letterlijk aan de andere kant van Nederland).

En voor je het kan vragen: het ging uit tussen mn broer en zn (ex-) vriendin omdat ze meer een vriendschap relatie begonnen te krijgen dan een geliefde relatie.

jammer. er is niks aan te doen, je kunt de tijd niet meer terugdraaien.
zeg hem dat je hem heel leuk vind maar dat je niet denkt dat het gaat werken en probeer niet meer aan hem te denken. je komt wel over hem heen.

@MissGigi, ah oke bedankt! Wel goed van die jongen dat hij het persoonlijk ging uitmaken!

@halfofmyheart, ja je hebt gelijk, ik moet hem gewoon vergeten…

@ lemonjuice, ja dat vond ik ook erg goed van hem. Ik kon ook echt met moeite boos op hem zijn voor mn zus, ik had echt veel respect voor hem dat hij ongeveer 3 en een half uur in de trein heeft gezeten alleen om maar 1 uur bij mn zus te zijn om het met fatsoen uit te kunnen maken. Het treinkaartje koste hem ook nog eens meer dan 50 euro.

owh &: geloof me, gemiste kansen vergeet je niet gemakkelijk

@MissGigi, wauw goeie jongen !
gemiste kansen zijn zuur…

Toepasselijk met je plaatje :’) zo’n citroen
sorry dat ik hiermee binnenval en verder niets nuttigs zeg, kon het niet laten :'D

HAHA :’)

Als jij vrolijk word om wat met hem te beginnen moet je dat vooral doen!
jullie zien elkaar allebij zitten, en naja moet zo’n lange afstand dat dan verpesten? en stel het zou daar toch door gaan verpesten heb je in ieder geval een leuke tijd gehad met hem toch?

aah, stom dit!
spreek een keertje met hem af, en kijk hoe t loopt?:slightly_smiling_face:

Ik herken mezelf zo in jou verhaal alleen is de afstand tussen ons nog groter… Goed, wat ik zou doen is gewoon een keertje afspreken inderdaad. Het er over hebben is kijken of jullie een beetje op een lijn zitten qua gedachtes en dan kan je altijd nog kijken of het iets wordt.

Veel plezier als je gaat afspreken :slightly_smiling_face:.

Bedankt voor de reacties!
Misschien een leuk plan om eens met hem af te spreken!
Alleen stel dat er iets gebeurd en we beiden gek op elkaar zijn, zit ik straks met die afstand… Ik weet niet of ik dat wel aan kan ?

Ahaha, prachtig. Hier moest ik even om lachen [a]

Daar kom je maar op een manier achter… Je hoeft ook niet meteen een relatie aan te gaan je kan ook gewoon even een maandje of twee kijken of het lukt en dan kan je altijd nog praten over eventueel een relatie :slightly_smiling_face:

Mijn zus en haar vriend hebben al 5 jaar een relatie en wonen samen! Zij was 17 toen het aanging en reiste elk weekend van een dorpje bij Alkmaar naar een dorpje bij Rotterdam! Ze zijn nog steeds smoorverliefd :grinning:.

Het is des te leuker als je elkaar weer ziet! En als je gewoon je eigen ding blijft doen doordeweeks met vriendinnen, zijn de weekenden voor hem :grinning:

Waar woont hij dan? in zeeland? en jij woont in? misschien valt het ook nog wel mee. ?

@GreenUsername, je hebt helemaal gelijk! misschien kan het wel wat worden :slightly_smiling_face:

@RainShine, ah wat lief! ik denk dat mijn moeder het niet heel leuk zal vinden als ik straks regelmatig weekenden weg ben? haha