Gemis enzo.

het viel me op dat er op girlscene best wel veel meiden zijn die op het forum vertellen over dat ze dierbaren verloren hebben enzo. maar nu ben ik benieuwd wie allemaal iemand verloren zijn. gewoon omdat ik dan ook weet dat ik niet de enige ben enzo. mijn vader is overleden, bijna 2 jaar geleden, aan kanker. en ik ken verder niemand in mijn omgeving die ook iemand uit zijn gezin kwijt is geraakt. meer mensen die dit probleem hebben? ik voel me er soms echt alleen door.

Jeetje, wat erg! Ik heb gelukkig nog geen naaste verloren.

Ja ik vraag me altijd af of er anderen zijn die dit hebben!

Mijn oma. Maar toen was ik 7 ofzo. Een meisje uit mijn klas heeft 2 jaar geleden haar moeder verloren.

M’n opa & oma en 2 tantes.
1 tante op jonge leeftijd, de andere op wat oudere leeftijd.

Ik mijn opa & oma 5 jaar geleden, vlak na elkaar.

Een vriendin van me is 3 jaar geleden geloof ik durf ik niet zeker te zeggen, haar vader& stiefmoeder die zwanger was verloren bij een auto ongeluk.

M’n 2 opa’s, een oma en m’n vader.

Ik zou stuk gaan vanbinnen als ik een naaste zou verliezen,
iedereen zegt dat je er wel door moét komen, maar mij zou
het eerlijk gezegt écht niet lukken… Dus respect voor die mensen!

Ja met mij gaat het opzich goed, maar heb er wel last van. want mn pa was heel lief! maar ik heb bijvoorbeeld mn hele school verknald het jaar nadat hij overleed.

Ik heb mijn vader, oma en peetoom verloren…

mijn opa en oma van de ene kant toen ik jong was. En ruim 2 jaar geleden mijn andere opa, die echt elke dag bij ons was en een soort van 2e vader was.

• opa aan een herseninfarct, met een lang ziektebed
  • oma aan een hartaanval door het gemis van haar man.

beide van me moederskant.
van me 'vader’skant daar weet ik niks van.
geen contact meer mee, wil ik ook niet.
en de rest van de familie ook geen contact.
just me and my mom.

ja heb ik nu ook, just me and my mom.

Ik denk dat het voor mij iets anders ligt. Mijn vader heeft eerst 8 jaar lang alzheimer gehad, dus het was niet zo dat hij heel plotseling uit ons leven werd gerukt, zegmaar. Dat is denk ik wel een groot verschil.

Een meisje die ik ken en waarmee ik wel gepraat heb, ze is een paar maanden geleden haar moeder verloren… zo sneu!

4 jaar geleden mijn moeder. Heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Praat er ook bijna nooit over met mensen in mijn omgeving, omdat ik het gewoon te moeilijk vind.

12 jaar geleden is mijn moeder overleden.

dat had ik dus met mijn oma, 1 jaar geleden.

Toen ik 8 was mn vader aan MS, en afgelopen maand is mn moeder plotseling overleden aan een dubbele long embolie.

Voor de rest ouders van mn vader, al heb ik die opa nooit gekend.