gemiddelde prijs winterjas?

het ligt er maar net aan hoe lang je met een jas doet, ik doe minstens 2 winters met een jas, en mn nieuwste was 120 (benneton, echt wol :grinning:).
Maar onderhand groei ik niet meer en mol je niet elke jas meer, dus krijg er steeds meer waardoor ik nog langer met 1 jas doe.

Mijn winterjas kostte 150 euro, die van vorig jaar 70 of 80 euro ofzo.
Die wat ik 2 jaar geleden had kostte 160, maar daar heb ik dan ook 2 à 3 winters mee gedaan.
Deze jas ben ik van plan volgend jaar ook nog te dragen.

ik heb nu 3 winterjassen. de jas die ik vorg jaar heb gekocht kostte 60 euro ongeveer. en 2/3 maanden geleden heb ik een winterjas gekocht voor 160 euro en vorige week bij de h&m in de uitverkoop een jas gekocht voor 28 euro xD
zelfs vind ik tot 80 een redelijke prijs voor een winterjas. de winterjas die ik dit jaar had gekocht van 160 euro vond ik zelf echt heel duur. maar agh je maag jezelfe wel eens “kietelen” toch en ik ga met deze jas zeker een paar jaar doen

Zeeman = 25
D&G = 450

225 voor een goeie dus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb er net een gekocht,
een echte leren voor 339 euro,
maar dat zoek je vast niet,

ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen bij de H&M?

Die van mij was 150 euro, maar hij er zat ook nog korting op, dus heb er uiteindelijk maar 75 voor betaalt :slight_smile:

Mijn jassen kosten meestal rond de 70 euro geloof ik (:

nou nee hoor,
2 jaar geleden had ik een jas en een jaar later had ik eigenlijk een nieuwe nodig. Maar kon nergens een leuke vinden. Had geen zin meer om te zoeken (oké ik heb misschien 2 keer gekeken of zo maar toch) en heb er 2 jaar mee gedaan. En begin dit jaar nog een beetje, toen het moest. En daarna heb ik er maar 1 via internet besteld die ik wel leuk vond.
die was iets in de 70 euro.

40 euro mijne, vero moda :slightly_smiling_face:

Wtf, hoe duur kopen jullie jullie jassen hier zeg? Ik heb er 1 van 30 euro en doe er volgend jaar ook nog mee ;d

ik heb er gewoon 1, van 54 euro.

Ik heb er een voor 80, van H&M

100 euro?

Ik heb er nu een van 70 of 80 euro van de Vero Moda, moet ik ook 2 jaar mee doen. En dit is mijn duurste jas die ik tot nu toe gehad heb.

Ik heb er nu een van 180 euro, en eentje (voor als het echt koud is) die van 240 euro naar 70 euro was afgeprijsd, nog van vorig jaar XD Maar ik heb er ook wel es een van 80 euro gehad ofzo, ik doe ook wel langer dan één jaar met een jas

Vorig jaar kostte mijn jas geloof ik ¤80, dit jaar ¤100. Allebij bij ZARA, wel redelijk dun…

Die van mij was 35 euro, maar hij is niet heel dik.

Ik heb er twee, beide 130 euro van Benneton. Maar ze zijn wel heel dik en warm, moet hier ook, omdat de winters hier echt koud zijn!

mijn jas is in vergelijking wel duur:P 160 euro, maar ja hij is wel van wol en het is een lange jas met een muts tot op de grond dus dan mag het wel wat duurder zijn vind ik:) en ik gebruik hem niet maar 1 jaar ofzo; gewoon zolang die nog past en goed uitziet:P(ik heb hem nu 2 jaar ofzo)