gemiddelde prijs winterjas?

Wat is ongeveer de gemiddelde prijs voor een winterjas?
En dan heb ik het niet over zo’n echt leren jas ofso van 200.00 of weet ik veel hoe duur die dingen zijn ;$
xxx.

je kunt ze krijgen voor 60
je kunt ze krijgen voor 300
tis maar net hoe gek je het wilt maken.

gemiddeld 60-70 euro, maar bij de H&M hebben ze nu uitverkoop (20 % korting op alle winterjassen) ik heb echt zaterdag een nieuwe jas gekocht en ben alle winkels in utrecht ingeweest. *alleen je moet wel echt goed opletten of je een warme kan vinden, want echt in bijna alle winkels zijn ze heel erg dun.

H&M heeft nu korting op jassen. kosten ze zo nog maar 40 euro! :slightly_smiling_face:

ik heb 1 van 100 euro en 1 van 60 euro
ik denk dat dat wel normaal is
ligt er natuurlijk ook aan of je een speciale ofzo wilt

Huh, zit ik dan zo duur? De mijne zitten allemaal tussen de 150-200 euro

Ik heb 2 winterjassen van 200 euro, eentje van 250 euro maar ik heb er ook eentje voor een koopje kunnen krijgen van 15 euro. Dus ja, je kan niet echt een gemiddelde prijs geven.

75 + is normaal natuurlijk zijn h&m goedkoper … ik heb een jas van 145 euro … maar dat was alleen om dat iik me zelf heb belooft er 2 jaar mee te doen :blush:

Mijn ene winterjas van ¤85 en de andere ¤70 … Geloof zijn dat wel ongeveer het gemiddelde qua geld voor een winterjas

-

die van mij is 20
en dan heb ik er ook een van 100

mijn jassen zijn meestal zo’n ¤70-¤100.
ik doe nu nog een jaar met dezelfde want ik vond dat ik niet echt een nieuwe jas nodig had :’) ik ben vast de enige die vrijwillig 2 jaar met dezelfde doet whaha (mn ouders betalen mn kleren namelijk)

Die van mij was 70 euro.

de jassen tegenwoordig zijn rond de 50-80 euro. ( já, zelfs bij C&A. dus ik vind die ‘c&a, juist nu’ reclames een beetje stom, want ze zijn echt niet goedkoper dan H&M )

ik vond mijn jas van ¤150 goedkoop, maar dat is duur in vergelijking met jullie…

Ik hoef ze niet duurder dan 60/70 euro.

Ik heb dit jaar een winterjas van ¤60,- van de H&M (

je hebt mooie en goede winterjassen voor alle prijzen.

( ik heb er dit jaar 3 xD ook nog een van een jaar geleden hoor =) )
ik heb 1 van 120¤, duur vind ik zelf.
ik heb 1 van 99¤, ook redelijk duur
en heb eentje voor erbij voor ¤30,