Gemengde signalen, wat denken jullie?

Ik ben verliefd op een jongen van 18, ik ben 15. Na deze vakantie gaat hij studeren. Ik zie hem vaak tijdens feestjes en dan zendt hij zo vaak gemengde signalen. De ene keer (nuchter) kijkt hij en als ik dan terugkijk, kijkt hij snel weg. De andere keer (zat) staart hij me onophoudelijk aan. De andere keer ontwijkt hij de hele avond mijn blik. We hebben nooit echt gepraat, hij heeft me wel eens een cocktail aangeboden (die heb ik wel zelf moeten betalen). Gisterenavond kwam hij recht op me af, maar zijn vriend trok hem terug. Een tijdje geleden heb ik hem meegevraagd naar een cafe (via fb) en zijn antwoord was: is dit verkeerd verzonden haha?
Maar ook op school kijkt hij echt zo vaak…
Ik wil hem écht wel uit mijn hoofd zetten, maar door al die gemengde signalen blijf ik maar piekeren en nadenken over alles wat hij doet en niet doet.
Wat denken jullie? Hem vergeten? Of is er hoop?
Groetjes!

Ik denk niet dat dit wat gaat worden, maar je kunt nog tegen hem zeggen dat je hem beter wilt leren kennen.

Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk, als jullie nooit echt gepraat hebben? Ik vind kijken naar iemand persoonlijk niet echt een signaal geven (maar dat is mijn mening).

Hier is een algemeen topic voor :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Tadaa

Om toch even te reageren: Ik vind niet dat je kijken/staren kunt zien als een signaal dat hij je leuk vindt. Zeker niet als hij zat is, dan kijk ik vaak ook dwaas uit mijn ogen en kan het ook lijken alsof ik iemand aanstaar. En met die reactie op je sms’je erbij, zou ik er ook niet te veel meer op rekenen

Staren is geen goed of slecht signaal, het is gewoon staren. Kon even goed naar de plant achter je zijn. Ik zou 'm duidelijk laten weten dat je 'm graag wilt leren kennen, dan weet je het meteen.

Hoe ging dat facebook gesprek verder dan? Wat heb je geantwoord, dat het wel naar hem bedoeld was? En hoe reageerde hij daar op?

Best lomp van hem dat hij je eerst een cocktail aanbiedt en dat je hem daarna zelf moet betalen.

Nee, er is geen hoop. Hij wil wel iets, maar hij vindt zichzelf te oud, hij heeft geen zin om als 18 jarige een relatie te beginnen met een meisje van 15. maar omdat hij je wel wilt, zit hij wel de hele tijd te kijken en je aandacht te geven. waarschijnlijk is er geen hoop voor een normale liefdesrelatie, maar misschien wel voor een seksuele relatie.

dus mijn conclusie als jongen is: zet het hem uit je hoofd en focus je op andere jongens die wel helemaal voor je willen gaan.

@hierboven

Hoe kom je daar in godsnaam bij? Dat hij zichzelf te oud vind staat nergens en weet je niet zeker, lig niet zomaar dingen te verzinnen wat je niet zeker weet,daar help je haar niet mee.

Ik vind overigens dat alleen staren niet een teken kan zijn dat hij je ziet zitten, een cocktail aanbieden en daarna zelf betalen is gewoon lomp.

Haha, ja.
Als hij weer eens naar je staart, loop dan naar hem toe en vraag hem waarom hij dit doet.