Gemengde signalen, waar kan ik vanuit gaan?

Hi,

Ik zit op dit moment dus met iemand, en ben al paar keer op date geweest met hem en al best wel het een en ander met hem meegemaakt en gedeeld, we vinden elkaar beide leuk, alleen nu heeft die dus een paar dingen gezegd en ik weet niet wat ik ervan moet denken…

“Ik hou van je, dat meen ik echt”
“Ik vind je leuk, je ziet er leuk uit”
“Ik kwets je alleen maar, ik gun je een jongen die echt voor je gaat en je verdiend liefde”
“Ik weet niet wat ik wil”
“Als jij gelukkig bent, ben ik gelukkig”
“Als jij een ander vind, dan heb ik maar pech”
“Je bent speciaal, alleen ik laat dat te weinig merken”

Deze dingen heeft hij allemaal gezegd in een gesprek op één avond, omdat we al weken gezeik hebben over het feit dat er maar niks van komt… en dan heb ik het over een relatie, en jullie begrijpen vast wel dat ik nu echt niet meer weet wat ik moet denken.

Ik begrijp dat jullie het hele verhaal niet kennen, maar puur gebaseerd op deze dingen, wat zouden jullie denken hiervan?

Duidelijkheid boven alles. Dus gewoon maar vragen van; yo, wordt t nog wat of niet. Hij hoeft je niet aan een lijntje te houden. Alles of niets.

Hij kan onzeker zijn, maar kan ook zijn dat hij je wel echt leuk vindt, maar niet toe is aan een echte relatie. Tsja, kan alle kanten op

Ik heb hem al zo vaak gevraagd wat die wil. Maar hij zegt dat die het zelf niet weet, en mij ook niet aan het lijntje wil houden omdat ik dat niet verdien. Hij weet zelf ook niet meer wat die moet, omdat die zoveel dingen heeft in ze leven die op dit moment spelen…

Onzeker is die zeker niet. Hij is gewoon besluiteloos…

Er kunnen zoveel dingen zijn…

• Hij is onzeker
  • Hij weet niet wat hij wil
  • Hij wil geen serieuze relatie
  • Er is iets waardoor hij denkt dat hij je niet waard is

Dit is wat ik denk dat er kan spelen,
ongetwijfeld kunnen er vast nog meer scenario’s bij.
Zou gewoon om duidelijkheid vragen!

Hij weet het inderdaad niet, maar als die dan dat soort dingen zegt, dan kom ik er ook niet overheen.

Mijn advies: vraag het hem duidelijk, niet eromheen draaien, gewoon een goed gesprek over de toekomst met als antwoord ja of nee. Dan kunnen jullie allebei tenminste verder.

Maar het punt is, ene keer zegt die: ik wil er echt voor gaan. Maar soms heeft die van die momenten dat die weer vaag begint te doen en niet weet wat die wil…

Aan een twijfelend en besluiteloos persoon nooit beginnen, dat wordt alleen maar erger.

Als iemand echt helemaal gek op je is zou hij ook zonder twijfel voor je gaan. Waarschijnlijk wilt hij nog niet aan iemand vast zitten

ohh ik zat precies in dezelfde situatie.
Date al een tijdje met een jongen. In het begin was alles superleuk, maar toen kreeg hij in zijn prive leven behoorlijk wat te verduren. En toen begon ik hem ook minder te zien, hij begon raar te doen op de whatsapp. En als ik bij hem was zei hij ook precies dezelfde vage dingen als ; Ik hou je niet aan het lijntje hoor ,je mag doen wat je wil bla bla :flushed:. Terwijl hij eerst zo gek op mij was. Ik was toen echt boos geworden, ik zei je moet zeggen wat je wil want ik ga niet met jou en tegelijk met andere jongens. Zo ben ik niet, en anders ga ik nu gewoon weg ;p

Ik wist niet wat ik met hem aanmoest, maar ik bleef wel tegen hem praten en lief doen. En nu heeft hij uiteindelijk zijn excuses aangeboden over hoe hij laatste tijd deed. Nu is het weer precies zoals het was, super leuk, en hij doet ook weer zo lief tegen mij.

Ik heb hem ook gevraagd wat hij nou wil, en we hebben afgesproken om gewoon lekker rustig aan te doen, elkaar leren kennen en genieten van elkaar zonder die ‘druk’ dat je het gelijk iets moet noemen. Maar nu weet ik tenminste dat we op dezelfde pagina zitten ;p :flushed: :hugs:

Ik vind ook niet dat je zo snel in een relatie moet springen met elkaar, tenzij je dat zelf wel wilt. Ik heb nu al 2 fucked up vriendjes gehad die uiteindelijk echt klootzakken bleken te zijn en me super veel pijn hebben gedaan… Dus ik doe het nu rustig aan en laat me niet pushen door mijn vriendinnen die ook constant vragen of we nu al een relatie hebben.

Wow, dat eerste is echt precies hetzelfde als bij mij. Was hij ook maar weer veranderd naar de oude :frowning_face: Ik blijf hoop houden in iets wat waarschijnlijk niet eens gaat gebeuren.