Gemengde signalen/aan het lijntje gehouden worden?

Hoi meiden, ik maak even een topic aan omdat ik ergens mee zit. Er is dus een jongen, L, en ik vind hem best wel leuk. Ik ken hem nog niet zo heel lang maar in de zomervakantie hebben wij veel tijd samen doorgebracht met een vriendengroepje. Nou flirtten we wel wat, en hij zag mij wel zitten. Dit had hij aan 1 van onze vrienden verteld. Er was alleen een beetje miscommunicatie omdat we een beetje raar over elkaar dachten. Mij werd verteld dat hij een beetje een player was, en hij dacht dat ik met elke jongen ging. Dit is wel opgelost (was allebei niet waar). Maar hierna werd het wel wat lastiger om normaal met elkaar om te gaan. En toch vind ik hem nog wel leuk. We komen alleen allebei net uit een lastige relatie. En voor dat dit was gebeurd, hadden we ook afgesproken een x op een date te gaan. Laatst hadden we een filmavond bij mij thuis met nog wat mensen, en het was nogal koud, dus hadden we een deken erbij gepakt. En onder de deken door pakte hij m’n hand en ging een beetje over m’n bovenbeen kriebelen. Toen iedereen wegging hielp hij mij even gauw met opruimen terwijl de rest buiten stond te roken, dus we waren even alleen. Maar het leek wel of hij mij probeerde te ontwijken? Telkens als ik een stap dichterbij zette, ging die weer bezig zijn met iets anders of weglopen ofzo. Nu vroeg hij vandaag, kort weekje later, of ik langs kon komen. Ik gaf aan dat ik pas na het eten kon, en hij vond dat telaat en vroeg nog een x of ik niet nu kon komen (was in de namiddag). Nja dat werd niks, dus ik vroeg of hij misschien van het weekend bij mij wou komen of ik bij hem. Hier heeft hij niks op geantwoord, hij heeft het wel gelezen want dat kan ik zien… En op facebook/twitter reageert hij nog wel gewoon. Kortom: Hij geeft nogal gemengde signalen. Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet… Ik wil me niet opdringen ofzo, maar ik vind hem best wel leuk. Ik heb geen zin in een relatie voorlopig, maar ik zou best een x willen afspreken.

Bedankt voor het lezen van dit wederom veels te lange verhaal haha. :stuck_out_tongue:

klinkt lastig!
ik zou het gewoon ff afwachten… geef gewoon afentoe beetje aan dat je graag wat met ze 2e zou willen doen… en als hij daar omheen praat of niet op antwoord zou ik hem uit je hoofd zetten en dan komt der vanzelf wel iemand die echt moeite voor doet =D
der zijn namelijk ook lieve jongens in de wereld… die alles voor een meisje over hebben dus =D
komt vast wel goed!
suc6 en ik zal duimen voor je =D

Haha dankjewel! Nja, hijs zo knap. Moeilijk om dan niet aan 'm te denken haha. Maar je hebt gelijk, hij mag best een beetje moeite doen. :stuck_out_tongue:

Zeg (niet op msn, maar in het echt) letterlijk tegen hem dat je wilt weten wat hij wil. Dat hij duidelijk moet zijn.

Ja maar, komt dat niet heel opdringerig over? Ik denk dat ik het gewoon afwacht… Ik zie hem sowieso dit weekend weer, niet alleen. Wel weer met een groep, en dan wacht ik zijn gedrag wel af… Bedankt iniedergeval<3

Oke up, want ik zag hem vandaag toevallig en toen hebben we even gepraat enzo. Maar er waren 2 andere jongens bij. Hij gaf me een complimentje over m’n ring & hij vond de bloem in m’n haar mooi haha. Ook zei hij dat m’n haar ‘cute’ was zo… (rood geverfd). Ik heb echt een crush op 'm… Ookal wil ik dat eigenlijk niet. Maar toen moesten we weer weg, en het enige wat hij zei was; tjoo. Ik weet niet of die me nou als gewone vriendin ziet of potentieel date materiaal haha. Tips/opmerkingen?