gemengde gevoelens

hello dames. ik zit opgescheept met gemengde gevoelens en ik heb echt een kijk van een ander nodig op mijn probleem. ik heb dus een relatie van 5 maanden. voor zover je het een relatie kan noemen. niks is meer zoals het was na de ruzie, die eigenlijk heel onnodig was. ik ben trouwens 16 en hij is 22. maar dat is het grootste probleem nog niet. na de ruzie begint hij alles van mijn kant te verwachten. dus dat ik contact met hem moet opzoeken. oke, daar kan ik nog mee leven maar soms verwacht ik ook dat hij mij belt, als elke vriendje. heeeel soms komt hij nog op msn. en dan praten we zowiezo over lucht. ik durf niet over ons relatie te beginnen en hoe het nu zit tussen ons, bang dat ik hem boos maak. de tijden dat we gingen afspreken vroeg hij me telkens hou je wel een beetje van me? echt om van te smelten was dat. want dan kon ik nog weten dat hij om me gaf. anders zou hij het niet vragen denk ik zo. ik zie hem al dagenlang niet. op msn vertelde ik uiteindelijk dat ik hem miste. en toen zei hij weer waarom heb je dan niet gebeld? en hij vroeg gelijk wanneer hij me weer gaat zien. ik wist niet hoe ik moest reageren dus deed ik maar bot. in real gaat alles prima maar later hoor ik niks meer van hem. hij is zelf vaak gekleineerd door zijn vader vertelde hij me, die inmiddels overleden is. nu geeft hij al z’n aandacht aan werk en geld, dat gaf hij ook zelf toe. ik wou dat hij die aandacht aan mij besteedde. ik wil hem de liefde geven die zijn vader niet gaf… moet ik mezelf misschien anders opstellen? en nee het zijn niet alleen gevoelens van medelijden ik hou ook echt van hem

bedankt voor het lezen iig

misschien is het toch slim om hierover met je vriend te praten. ik weet dat dat moeilijk zal zijn, maar jullie kunnen hier het beste met z’n tweeën uitkomen, in je eentje is dit moeilijk op te lossen. vertel hem gewoon wat je hier geschreven hebt, ik vind dat je het goed verwoord hebt op deze manier.

Praat dit gedoe eens flink uit met hem. Want hij kan niet van jou verwachten dat jij hem belt, hij mag zelf ook bellen. Het moet echt van 2 kanten komen want een eenzijdige relatie werkt niet…

je moet hier echt wel over gaan praten met je vriend. dat hoor je te kunnen doen in een relatie.
ik kon dat niet in de mijne, en das niet goed afgelopen.

ik zou er met hem over gaan praten en zo kun je het wel oplossen. als hij er verkeerd op reageert is hij misschien toch niet die ene voor jou ?

succes xo !

ik denk dat praten het beste is.
meer kan je niet doen.