Gemengde gevoelens.

Nou… een jongen die noem ik even R vind ik al een tijdje leuk en mijn vriendinnen zeggen hij mij ook… maar sinds dit weekend heb ik een jongen leren kennen noem ik even P die is ook echt lief enzo… want was dit weekend nogal veel gebeurt met uitgaan en hij kwam me ook helemaal troosten en alles. en we hebben nog tijdje staan praten… nu blijkt dat P mij leuk vind. ik weet echtniet wat ik hiermee moet… omdat ik R leuk vind maar nu ook P leuk begin te vinden en ik vind dit niet bepaald leuk… maarja gevoelens kun je niet stoppen. wat zouden jullie doen in mijn situatie.

Schrijf op een blaadje de positieve en negatieve dingen van P en R. Wie het meest positieve dingen heeft zal ik, als je hem echt de leukste vind, voor gaan.

Ik zou voor P gaan, want als je echt verliefd bent op R zou je geen gevoelens krijgen voor een ander.

^ Ben ik het niet mee eens. Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik ben het er niet mee eens haha.

Maar aan de andere kant ook weer wel. Dus ik weet het niet haha. Up.

Daar is een mooie engelse quote over. Maar ik weet niet meer hoe die gaat, maar komt op het zelfde neer :slightly_smiling_face:

Het gaat ook zoiets van; Als je twijfelt over het eerste en de tweede, ga dan voor het tweede want er is een reden dat je niet dacht aan de eerste.(OFZOIETS) Heel vaag uitgelegd maar oke -.-

http://weheartit.com/entry/21293780

@Klaart69
DANKJEWEL!!
Kwas er zo lang op zoek naar :slightly_smiling_face: