Gemengde gevoelens voor ex.

Hee,
Ik heb dus gemengde gevoelens voor mijn ex,
Hij begint weer met mij te flirten, en wilt met mij afspreken.
Dat wil ik wel graag, maar hij had mijn vriendin ook gevraagd om af te spreken, maar dan op een andere dag. Moet ik nou gewoon met hem afspreken en kijken wat er dan van komt, of moet ik gewoon nee zeggen, aangezien hij mijn vriendin ook gevraagd heeft om op een andere dag af te spreken?

xxx

up!

Hoe was jullie relatie?
Goed/slecht en hoe zijn jullie uitelkaar gegaan? misschien puntjes waar je op moet letten?

Misschien moet je het niet doen, ik vindt het nogal raar dat 'ie ook met een vriendin van je afspreekt…

Ik vind het idd raar dat hij dan ook nog met een vriendin van je afspreekt, als het hem echt ging om jou dan sprak hij niet met die ander af.
maar het ligt natuurlijk ook aan wat voor type jongen hij is en hoe jullie uit elkaar zijn gegaan zoals AlreadyTaken zegt :’)

Ja, hoe was jullie relatie?
Ik zou het niet doen en je vriendin vertellen dat hij ook met jou afspreekt.

De relatie was op zich best goed. hij was ook mijn eerste zoen. maar dat terzijde, want die vriendin die zei nee, ook gewoon omdat ze hem niet leuk vindt. Ik heb nog best gevoelens voor hem, maar ik weet niet of ik met hem wil afspreken, want dan weet ik zeker dat er meer van komt. Ik wil geen tweede keus zijn, zeg maar, maar ik begin weer gevoelens te krijgen, en hoe sterker de gevoelens…

Je kan het eventueel proberen als vrienden
En hoe cliché dit ook klinkt (ahum) volg altijd je hart

ja, dat lijkt me gewoon het beste. kijken wat er van komt, en het proberen te houden op vrienden (: dankje!

slotje!