gemengde gevoelens about him.

ik vind al een tijdje een jongen wel heel erg leuk, ik heb hem nu 5x gezien en we spreken elkaar echt iedere dag wel 3uur op msn en dan is het altijd heel gezellig en alles. ik heb nu 2x met hem gezoend en het is dan heel fijn en alles. maarja hij is 16 ( bijna 17 )en ik 14 & hij gaat misschien een jaar studeren in een ander land, maar misschien is hij dat niet van plan om mij.
he’s not the knapste boy ever, en de laatste x dat ik bij hem was was het heel stil enzo, maar dat kwam omdat er ook andere bij waren enzo. ik weet nou niet echt wat ik moet & het gevoel wat ik op msn voor hem heb is veel sterker dan als ik eenmaal bij hem ben. wat moet ik nu?

Hij moet denk ik nog wat losser komen, ik denk dat hij het allemaal nog heel spannend vind en dat hij nerveus is. Gewoon z’n vertrouwen winnen, maar he wat een schat als hij niet in 't buitenland gaat studeren speciaal voor jou!

Zoiezo vind ik dat het niet om uiterlijk gaat =)
Maar goed.
Kun je er niet met hem over praten, over hoe hij het vind tussen jullie?
Misschien helpt dat een beetje, minder spanning ofzo.
En als dat geen nut heeft, het vooral lekker bij msn houden =)
zouikdoen :blush:

contact op msn is voor de meeste mensen makkelijker, omdat je iets langer kan nadenken over wat je gaat zeggen. maar je moet vooral je hart volgen !

succes meisje.