Gemene reacties

hoi soms maak ik een topic aan maar dan krijg ik alleen maar reacties van ‘dit topic bestaat al’ of die respectloze reacties! WHY

Hai
no one cares
doei.

Dit topic bestaat al
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/te-snel-plaatsen-van-een-slotje-271248.0.html

Slotje

Het is gewoon irritant als er drieduizend topics met dezelfde vragen zijn :wink: ligt niet per de aan jou. Maar volgende keren maar gewoon beter zoeken voor je een topic opent.

kan het niet wat aardiger? heb je geen leven ofzo dat je mensen gaat afkraken?!

dan zeker een uur zoeken naar het goede topic en dan éindelijk het kunnen plaatsen

Ja, tenzij je dus dit soort reacties wel kan hendelen

Je kan ook de zoekfunctie gebruiken. Super makkelijk!

Girlscene voor newbies.

Nou, ik heb het in ieder geval gelezen hoor.

Je kan het heel makkelijk via google vinden. Typ: girlscene “onderwerp dat je zoekt” en tadaa als het te vinden is op girlscene staat het ertussen. Het is gewoon vervelend als er 100 topics over hetzelfde onderwerp geplaatst worden. Maar dat zul je pas begrijpen wanneer je hier langer op zit en elke dag. Dan snap je dat het irritant wordt. Als er dan inderdaad weer een topic wordt geplaatst dat al 1000 keer voorbij is gekomen, dan gaan mensen er niet meer aardig op reageren nee. Vaak wordt er ook een link geplaatst van een topic waar je dan je vraag in kwijt kan.

stoer

Jup
Of je gaat naar google en typt “girlscene onderwerp waar je iets over wilt weten
En tadaaa, je hebt het. En dat duurt geen uur

Girlscene 101

zet dan een link neer ofzo en ga lekker ergens anders heen dan als je wilt. en “sushi” ga gewoon iemand anders afzeiken en ga gewoon weg!

Daarnaast hebben mensen geen zin om lief te antwoorden als je topictitel ; ‘lees gewoon’ heet. Dat komt nogal onvriendelijk over. Dat kan hetzelfde zijn bij andere topics.

Dit soort taal zorgt er ook voor dat er niet normaal op je gereageerd wordt. Als iemand vervelend doet, wees dan zo volwassen om erboven te staan

Wat vriendelijk :grinning:
Er wordt meestal wel een link gepost, of de naam van het topic wordt gegeven, waardoor je heel makkelijk kan vinden op google

Doe eens normaal. Als je het hier niet leuk vindt ga je zelf lekker weg.

ga gewoon weg. waarom steek je eigenlijk energie hier in?!