Gemene opmerkingen

Hoihoii,
Ik snap het allemaal even niet meer… Ik ben eigenlijk best tevreden over mijn uiterlijk,
tuurlijk ben ik wel onzeker over n paar dingen, zoals mn neus…
Maar vandaag keek n jongen uit me klas me heel scheel aan en ik zei van schele als grap
en hij zij zo van oke en daarna jij bent gewoon lelijk, dus ik zei huh? En toen zei hij je hoord me wel…
Ik weet dus niet wat ik hiervan moet denken, dit gebeurde al een keer eerder…
Waarom zegt hij zoiets… Ben ik echt leljjk dan? Ik word hier zo onzeker van :frowning_face:
Ik haat mn leven sws al, en ik sneed mezelf een tijd, en dan word ik weer zo de grond ingetrapt met 1 woord…
Wat vinden jullie? :confused:

Ik had echt precies hetzelfde nouja ik sneed me niet en ze zeiden wel iets anders maar je moet hem gewoon negeren en ik weet echt hoe moeilijk het is. Maar hij is wss gewoon zelf onzeker dus probeert hij jou maar de grond in te trappen zodat hij zichzelf beter kan voelen. Echt niks van aantrekken meid! :sob::muscle:

Wat een zak zeg. Gewoon negeren !!

Dit moet je toch niet persoonlijk gaan opnemen. :slightly_smiling_face:

Helemaal mee eens!

Ik zou het niet persoonlijk opvatten, het is veel te makkelijk om zo’n algemene opmerking te maken als “jij bent gewoon lelijk”. En wat Infa voor mij zei en ik het mee eens ben, hij is wss zelf onzeker en denkt zo “grappig” te doen (wat het niet is). Lekker links laten liggen die gozer en zn opmerking :slightly_smiling_face:

tja als jij een gemene opmerking zegt kan je hem terug verwachten, niet te persoonlijk opvatten

Ehm sorry, maar als jij iets gemeens zegt, dan kun je dat terug verwachten. Misschien wist hij niet dat je het als grap bedoelde.

+ waarschijnlijk was z’n ego gekrenkt doordat je hem ‘schele’ noemde.

Ik ben zelf ook heel erg onzeker over mezelf… Hij is waarschijnlijk zo’n jongen die onzeker is over zichzelf en hij denkt dat hij grappig is, niks van aantrekken! Richt je op de positieve dingen die over je gezegd worden :slightly_smiling_face: