gemene opmerkingen van onbekenden

Krijgen jullie ook weleens ongevraagde opmerkingen van onbekenden?

Loop ik op straat komt er een man naar mij toe: `meid je draagt echt veel te veel make up` Serieus wat moet ik er mee! Hou je opmerkingen lekker voor je, ik ga er heus niks aan veranderen
Of duizend keer de opmerking dat ik niet zo boos moet kijken. Pff, zo staat mijn gezicht nou eenmaal…

Of meisjes die net iets te hard achter je rug om gaan praten dat je haar raar zit ofso… Kijk naar je eigen haar grrr!!!
En ik ben ook heel dun van mezelf en dan krijg je gewoon van vreemden in je gezicht te horen: `anorexia patient`.

Hebben jullie ook weleens te maken met nare opmerkingen van onbekenden mensen op straat?

Nee

ja af en toe wel

Behalve het standaard ‘He hoer!’ maar dat is zo laag dat ik er geen aandacht aan geef en het gelijk weer vergeet.

Niet uitgebreid. En meestal komt het nog van jongetjes van 12 ook ‘LELUUUUK’.

Bedankt kid.

Nee, nooit meer eigenlijk. Maar nu zal ik er ook wat van durven zeggen. En dan moet jij ook doen joh!

Kijk niet zo boos, wel is gehoord

Uh ja soms

Dit ja. Verder nooit maar sowieso zou ik m’n bek gelijk op trekken als iemand een kutopmerking zou maken.

Helemaal nooit.

Nooit maar als iemand dat tegen je zegt dan pik je dat toch niet?

Trek dan ook een keer kleding aan joh.

Gister zei een jongen ‘‘Ik noem jou Henk’’
En toen zei ik ‘‘Kerel ik ben een meisje’’
En toen zei hij ‘‘Huh maar je hebt kort haar.’’

Ik denk dat ik hem heb getraumatiseerd doordat hij nu weet dat meisjes ook hun haar af kunnen knippen.

‘emo’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Mensen zijn gewoon kut. Ik weet dat het moeilijk is, maar niks van aantrekken.

Tijdens het uitgaan vooral, maar dat is wel normaal vind ik.
Dan doe ik het zelf ook, dan wel positief uiteraard