Gemeenste wat je ooit tegen iemand hebt gezegt of gedaan?

De titel zegt het al.

Een meisje dat altijd aardig deed tegen iedereen maar achter hun rug om altijd de gemeenste dingen zei was verliefd op me beste vriend. Dus ze vroeg aan mij of ik hem kon zeggen dat ze hem leuk vond en vragen of het gevoel wederzijds was, maar ik was nog boos op der en toen heb ik met zijn mobieltje een heel gemeen sms gestuurd waar in stond dat hij nooit op haar zou vallen, omdat ze altijd aardig deed en dat totaal niet was. En dat hij haar in de gaten had en dat ze ermee moest ophouden en veel meer. En toen ik die dag naar school kwam heeft ze gehuild en toen kwam ze naar mij om uit te huilen, terwijl ze achter me rug om ook stom tegen mij deed.
Toen heb ik besloten het toch aan hem te vragen wat hij van der vond en als hij haar leuk zou vinden ik het opbiechten, maar hij vond haar maar niks en sinds die tijd heeft ze nooit meer zoveel geroddeld.
Hij is trouwens wel boos op mij geworden toen heb ik belooft nooit meer zoiets tegen niemand te doen en heb me er tot nu toe aangehouden.

En jij?

Gezoend met een jongen die een vriendin had, toen was het uit en heb ik ook nog met hem gehad. Ja, heb ik spijt van.

Volgens mij is er al zo een topic

Nee volgens mij gaat dat topic over het gemeenste wat je beste vriendin gedaan heeft. ;p

ehm ik gezegd tegen een meisje dat ik echt totaal niet mag en over alles en iedereen roddels verzint dat ik er uit het raam zou willen gooien XD ik meende het ook…

Heb seks gehad met een jongen die een vriendin had.

http://forum.girlscene.nl…ie/list_messages/146716/0
hier is al wel een topic over ;p

Ehm…

Dak d’r in elkaar zou slaan en ze een stoephoer is =D

zoekfunctie

er is wel zo’n topic.

relatie gekregen met een jongen, op wie een vriendin van mij verliefd was (ze had een two-night-stand met hem gehad. Ja stom natuurlijk als je een relatie wilt… en toen had ik m ^^ gemeen. maarja. Can’t help it if he loved me for who I am, and her for her pussy only xD)

Er is zo’n topic ja