gemeen

Hey girls,

Ik zou graag advies aan jullie vragen wat ik moet doen. Een meisje waar ik vroeger bevriend mee was zit me aldoor zwart te maken bij andere mensen. Ze vertelt allemaal leugens en roddelt over mij. Ik wou ook al met haar praten, maar ze zegt dat het allemaal aan mij ligt. Ze geeft mij de schuld van iets wat ik dus echt niet heb gedaan. Ik probeer het echt te negeren enzo. Ze wil aldoor alle aandacht en het is gewoon zo door en door gemeen. Wat moet ik doen?

Wat heb je dan precies niet gedaan?

Wat een nare streek. Ik zou nog één keer een gesprek met haar proberen te voeren, als ze dan nog zo doet: lekker laten gaan.

Wat onaardig van haar :bored: , ik zou met haar gaan praten.

Zo gemeen :frowning_face: Als ze niet wil praten kan je misschien naar je mentor gaan?

Ik ken ook zo’'n meisje, ik weet hoeveel pijn dat kan doen.
Maar onthoudt maar zo je bent wel interessant genoeg om over te praten. Hooogstwaarschijnlijk jaloezie

Goeie tip :slightly_smiling_face:
whahahaha!

Die ‘goede tip’ komt uit het liedje: All this time van Maria Mena :flushed:

Ik zou zelf ook proberen om met haar te gaan praten. Misschien is er dan wat redelijkheid in te krijgen. Mocht ze blijven doorgaan kan je ervoor kiezen om het te negeren. Of vuur met vuur bestrijden. Dus zelf een net zo gemene roddel over haar verspreiden, weet ze ook eens hoe dat voelt. Misschien dat ze dan haar fout inziet.

nee dat kan ik niet, want dan zegt ze weer van kijk nou wat ze over mij heeft gezegd en dan krijg ik de schuld. Praten met haar wil ook niet echt. Ze word boos en zegt dat het allemaal aan mij ligt, terwijl zij mij zwart maakt.

Slaan
Met een stoel
Keihard

Dit ga je toch niet via zo’n site zeggen… Je moet verhalen van 2 kanten horen. En als er iets is moet je gewoon er over praten en niet via zo’n site doen waar ik het dan opeens op tegenkom…

Hei,

Ik herken je verhaal, mijn ex-beste vriendin heeft dat bij me geflikt! Het voelt echt donders kut, gelukkig zit ik nu niet meer bij haar in de klas… Ik heb eigenlijk geen tips verder, maar wou ff zegge dat er dus meer mensen zijn die het hebben meegemaak

X :wink:

Sorry het spijt me heel erg. Ik dacht dat het hier veilig was op deze site en dat jij er niet achter zou komen dat ik Charlotte ben. Deze situatie zit me zo hoog en ik wou mijn hart even luchten. Ik heb er geen namen bij gezet alleen de situatie en hoe ik me erbij voel. Ik zal in vervolg wat meer proberen om mijn tien vingers in elkaar te vouwen en te bidden en niet mijn vingers te gebruiken om te typen. Mooie tip van mijn vader.

HA-HA

hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahha

nog een keer hahahahaahahahhaahahhahahahaha

nee jullie zijn vast trollen

Oke, faal dus. Ik roep een slotje op, voordat het helemaal uit de hand loopt.

Wat is dit?! :’)

Een falende topic.

hahaha wtf?