Gelukkige meiden #1

hee!

ik vond dat er naast een ‘depressieve meiden- topic’ ook een topic moet komen voor gelukkige meiden! met dit topic lok ik geen ruzie uit of heb ik er kwade bedoelingen mee, ik wil ook niemand aanvallen, maar ik dacht dat we op zo’n manier het goede uit elkaar halen. door optimisme worden anderen vaak ook optimistischer. en niets is leuker dan iemand blij zien, lijkt me.

dus post hier als je vandaag blij bent -om wat voor reden dan ook- en ja… maak elkaar gelukkig!

ik ben vandaag blij want… ik ga heel lekker eten. en ik heb nog vakantie :slightly_smiling_face:

Ik ben blij omdat ik weekend heb en zometeen lekker met mijn oppaskindjes ga eten! :slightly_smiling_face:

Ik ben blij vandaag want ik heb de halve dag met een vriendin doorgebracht van mijn studie.

Zij kan me zo aan het lachen maken. Ik liep echt schaamteloos te bulderen van het lachen terwijl we op de campus liepen en mensen achterom keken waar dat walrusachtige geluid vandaan kwam :’)

Was leuk.

^
@Disaronno

Gefeliciteerd! :hugs:

Gefeliciteerd! :grinning:

x

Ik ben gelukkig, want… gewoon

Today is a perfect day for a perfect day.

gefeliciteerd Disaronno!

Ik vind wel dat je nu weer het woord depressie ernstig bagatelliseert. Ongelukkig staat niet gelijk aan depressie. Er zijn zoveel psychische aandoeningen waar je dan een topic tegenover moet zetten.

Ik ben gewoon blij en tevreden.

Ik ben het met jou eens, maar de topicstarter hier quote alleen de naam van dat topic voor meiden die wel met depressie worstelen. Dus ik denk niet dat zij iets fout doet en weet zeker dat ze het goed bedoelt.

ik ben ook half gelukkig :grinning: Als mijn zus het huis uit is ben ik nog gelukkiger!

Ik ben blij omdat ik m’n benen voel na een m’n goede workout van net :grinning: Geen spierpijn gelukkig, maar wel een goed gevoel :grinning:

En omdat ik een super relaxed rooster heb komend jaar met heel veel goede en fijne docenten :grinning:

‘If you’re happy and you know it clap your hands’

*clap*

Ik ben blij omdat ik vandaag allemaal middelbare school vrienden zie en naar een festival ga :slightly_smiling_face:.

Ik ben blij want ik ben vrij. (:

Ik ben blij want ik heb mijn boekjes gekaft en allemaal zijn ze gelukt, vanavond lekker alleen thuis ben, nog vakantie heb en morgenavond de beachparty is wieeeeeeeh