Geluk?

Oke, aangezien ik een dromer ben.
En een zoektocht begin naar het leven, mezelf en alles daar om heen, heb ik jullie hulp nodig.
Want ergens in je leven kom je op een punt dat je gaat nadenken, en veel.
En ik denk dat ik daar nu ben.
En ik had een intressante discussie met iemand over wat geluk is.
Dus bij deze wil ik graag van jullie weten wat jullie nou echt gelukkig maakt?
Kan je bijvoorbeeld gelukkig worden van de zon? Of juist van regen?
Maakt je vriendje je gelukkig? Of ben je al vrolijk als je rondloopt en wat bloemen ziet opkomen.
Tell me, zodat ik nog verder kan gaan op mn gedachtentripje!

ik denk dat je van verschillende dingen gelukkig kan worden, bv als je een groot compliment heb gekregen ofzo

ik word gelukkig van mijn vrienden en paardrijden (:

Ik word gelukkig van mijn vriend en lekker eten. :relieved:

Geloof, Islam :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben gelukkig als ik het gevoel heb dat ik vrij ben, even niets aan m’n hoofd heb en alles oke is.

Mijn Verloofde! Dat ik gewoon weet dat hij van mij houd, wij geen woorden nodig hebben. Echte Magische Liefde dus.

Ik ben gelukkig als ik eens rust aan me kop heb

Ik ben gelukkig wanneer ik kan uitrusten, waar ik nu dus echt aan toe ben. Maar het eigenlijk niet kan.
Wanneer ik een geweldige avond/dag met mijn vriendinnen heb,
en wanneer ik in de zomer met mijn vogel buiten in de tuin kan zitten.

Ik ben gelukkig als ‘ik mijn zegeningen tel’ haha. Met 'n leuk liedje feelgood liedje op, en me dan besef wat ik allemaal wel niet heb om gelukkig te zijn!
Gezondheid, lieve familie, vrienden enzooo. :d

toevallig,
ik heb laatst voor school een documentaire over wat is geluk? gemaakt.
heel veel mensen werden toch wel gelukkig van het weer, kinderen en kleinkinderen.
Ik word erg gelukkig wanneer ik heerlijk met mijn vriendinnen of familie ben, leuke dingen doen.

als ik met vrienden ben, als het zonnetje gaat schijnen en het warm is, zomervakantie, verliefd zijn en vast wel nog meer!

Ik word gelukkig van m’n vriendje en lekker weer :slightly_smiling_face: en nog wel meer dingen, maar deze noem ik hier even. Gewoon ook dat je een goede thuissituatie hebt e.d.

Ik ben blij wanneer ik de bloesems zie,
wanneer ik ze ruik.
Ik ben blij wanneer het 's avonds naar lentenacht ruikt, zo’n geur die zo lekker is dat je erin wilt verdrinken.
Ik ben blij als ik in de ogen van een hond kijk die ik al mijn halve leven ken.
Ik ben blij als ik muziek luister, die een deel lijkt te zijn van mijn bestaan. Ik ben blij als ik word herinnerd aan hoe simpel mensen zijn.
etcetera.