Geluid van laptop doet het niet meer.

ik startte net mijn laptop op, en ik kon geen liedjes/geluid meer afspelen. rechtsonder in de taakbalk staat ook dit:

http://i52.tinypic.com/23wa490.png

er zijn geen afspeel apparaten geïnstalleerd en als ik dubbelklik op dat icoontje doe krijg ik dit te zien:

http://i54.tinypic.com/2q0vngg.png

hoe kan ik weer geluid op mn laptop krijgen? =(

hmmm ik denk dat je onbewust een driver van je computer verwijderd heb :stuck_out_tongue:
Wat voor laptop heb je ?

geen idee ?

ik moet ff weten wat voor laptop je heb want dat kan ik even wat voor je opzoeken :stuck_out_tongue:
lol jij blij dat er een ICTer rond surft op girslcene xd

Je pc opnieuw opstarten

haha dat hierboven kan trouwens ook helpen :stuck_out_tongue: werkt dt niet dan ist een driver

Je kunt proberen je pc naar een eerder punt waarop je geluid het nog deed te herstellen, het kan namelijk zijn dat je per ongeluk iets hebt geïnstalleerd of verwijdert wat effect heeft op het geluid.

(start > systeemherstel)

opnieuw opstarten werkt niet.
ehm ik heb een Acer…

Ik zou systeemherstel inderdaad proberen! Of die driver weer installeren.

Verder zelf geen ervaring mee, bij mij werkt opnieuw opstarten altijd wel, maar bij jou dus niet…
Heb zelf ook een Acer :stuck_out_tongue:

helpt mij bij, mijn geluid doet het soms ook wel eens opeens niet meer

welke driver? :stuck_out_tongue:

Hetzelfde probleem hier! Hij zegt dat er geen geluidskaart geïnstalleerd is… Nu moet ik de laptop telkens aansluiten op de televisie om geluid te krijgen, niet handig.

Ohhh dat heb ik ook wel eens gehad! Toen ik een keer al mn software ging ‘opruimen’ had ik toen een bestandje wat iets van ‘audioblabla’ heette verwijderd. En dat bleek dus gewoon al het geluid te zijn xd misschien heb je dat ook gedaan?

staat er geen serienummer op de onderkant/zijkant van je laptop?
acer …3984738 ofzoiets?
die intypen bij google en dan sound driver?
ik was mijne ook ooit kwijt (op de andere laptop. ik had een belinea c1561 en op de site van belinea stonden gewoon drivers. misschien ook op acer?)

er staan heel veel nummers op de onderkant dus ik zou niet weten wat het serienummer is. :stuck_out_tongue:
systeemherstel naar een dag toen ik het nog wel had heb ik ook geprobeerd, en dat werkte niet.

nog steeds zonder geluid…

Hahaa jouw onderschrift! :grinning_face_with_smiling_eyes:
(Dit is een upje)

Hahaha :stuck_out_tongue:

staat er niks op je scherm dan? qua type laptop?
ik heb een acer en bij mij in de hoek staat extensa 5220

staat zoiets er bij jou ook op?

Het is een Acer Aspire, ben ik net achter gekomen.

kutcomputers