Hai,
ik ben nu ongeveer een maand in contact met een hele leuke jongen. we hebben al een aantal afspraakjes gehad enzo, en ik denk dat het niet lang duurt voordat we officieel wat gaan hebben. Nu heeft hij gezegd dat zijn ouders gereformeerd zijn. Ik zelf ben helemaal niet gelovig, ga nooit naar de kerk, hecht er geen waarde aan etc. Maar laatst hoorde ik van een vriendin dat zijn ex mee moest naar de kerk. Of nouja, niet moest maar dat zou erg op prijs worden gesteld ofzo. Ik heb daar echt totaal geen zin in, en de jongen zegt zelf niet echt met het geloof bezig te zijn. Is het heel normaal dat gelovige ouders willen dat de vriendin van hun zoon mee gaat naar de kerk? Ik wil niet een slecht beeld geven aan die ouders door niet mee te gaan, dus als ze het vragen zal ik ook wel mee gaan, maar ik vind het raar dat er om zoiets wordt gevraagd. Of ben ik nu de enige? En wat zou ik het beste kunnen doen als ze vragen of ik mee ga?
ik hoop dat jullie advies hebben over hoe ik er het beste mee om kan gaan, want ik vind het toch wel veel spannender om nu zn ouders te ontmoeten ofzo, ik kijk er zelfs een beetje tegen op denk ik, wat natuurlijk niet zou moeten.
er zullen hier vast al wel topics over zijn, maar ze zijn oud en ik vond dit even handiger…