geloven

geloven jullie in God en wat is jullie overtuiging? Ik ben Christen en geloof dus in God en mijn kijk op het leven is dat God bestaat en van mensen houdt ook al lijkt het niet altijd zo. Heb dingen van God gezien dus ik weet dat Hij bestaat. Maar nu is de vraag hoe kijken jullie op het leven ? en waar haal jij je kracht vandaan?

Ik word wel christelijk opgevoed, maar ik heb er verder niks mee.
sommige liedjes vind ik dan wel weer gewoon leuk om te luisteren maar niet omdat het iets met het geloof te maken heeft. Hopen voor mijn ouders dat ik wel weer wat meer mag geloven.

Ik geloof wel in leven na de dood, maar ik denk niet dat dit iets met God te maken heeft. Ik geloof niet in een hemel of hel, ik denk meer dat je weer als een ander mens terug op aarde komt ofzo. Ik ben wel gedoopt maar ik geloof dus niet in God.

Ik ben er wel over na gaan denken toen ik de film the devil inside zag en ik denk dat er wel iemand is die over ons waakt. Ik ben het alleen niet zo eens met alle regels die de kerk oplegt. Ben trouwens juist anti-christelijk opgevoed

Ik geloof in mezelf. En uit mezelf.

Ik geloof wel in god. Als ik naar evenementen ga zoals de EOJD of opwekking haal ik daar heel veel kracht uit. Daar denk ik dan vaak aan terug tijdens de dagelijkse dingen…

Ik geloof in wetenschap, verklaringen zoeken, niks blind aannemen en in mezelf. Daardoor kan ik zo’n beetje automatisch niet erg religieus zijn. Ik haal mijn kracht ook uit mijn eigen prestaties en kijk op actie - reactie voor de toekomst. Atheïst dus. Katholieke familie, christelijke vriend. Gezellige club dus.

Mag ik vragen welke dingen jij hebt gezien dat god bestaat?

Ik weet dat je het niet tegen mij hebt, maar ik kan wel een antwoord geven op die vraag;p
Ik was op een soort van festival met 25.000 mensen. Ik heb daar verschillende keren gezien hoe mensen werden genezen. Ik heb ook daar God van heel dicht bij mij kunnen voelen. Dat gevoel is niet uit te leggen, maar doordat ik dat gevoel heb gevoeld weet ik eigenlijk vrijwel zeker dat God bestaat voor mij.

Ik geloof niet in God en ik ben niet christelijk of katholiek opgevoed. Ik geloof in de wetenschap. Het onderzoeken van dingen en niks zomaar aannemen. Als er iets is, moet er bewijs zijn. Mijn ‘kracht’ haal ik uit mezelf, als je dat soms bedoelt.

Ik geloof niet in God, en ik ben ook niet christelijk opgevoed. Ik geloof ik mezelf, en kracht komt van mezelf.

Ik denk dat alles gebeurd met een rede, en die rede is God.

Zoekfunctie