Geloven Jullie in Soulmates?

Ik vraag me af of er ook meiden hier op ‘t Forum zitten, die ook in Soulmates geloven?
Of geloven jullie gewoon in een jongen / man waar je een speciale band mee hebt?
Ik geloof wel in termen zoals “the one” etc.
Of denken jullie daar anders over?

1 like

Ik geloof zeker in soulmates, niet in ‘the one’ als in dat er maar één iemand perfect bij jou zou passen.
Ik heb mijn soulmate gevonden, hij accepteert mij voor wie ik ben en we denken en doen in heel veel hetzelfde.

Ik geloof wel in soulmates, maar niet in de spirituele zin, wel in mensen die perfect bij je passen. Er zijn meer mensen die perfect bij je passen. Dus, bang om ‘the one’ niet te vinden heb ik niet.

Ik geloof juist wél in THE ONE.
Tuurlijk zullen er altijd wel een aantal mannen zijn, waarmee je in een relatie hebt gezeten en die goed bij je passen.
Maar er zal altijd wel een iemand zijn, waar je gewoon een onverklaarbare band mee voelt. Iemand waar je constant aan denkt & je wil bij hem zijn (aan hem denken in een gezonde manier en niet obsessief natuurlijk).
En je weet en voelt vanbinnen gewoon dat hij in jouw leven moet zijn.

Ik heb meerdere keren het gevoel gehad dat hij THE ONE was. :wink:

Jaaaa ik geloof ook in “The One”.

Er moet toch gewoon 1 iemand zijn van de 8 biljoen mensen op aarde, die precies bij je past?
Liefde op het eerste gezicht… zodra je hem ziet weet je meteen dat hij het is.
Het is gewoon een onverklaarbaar gevoel dat je hebt.
Iemand die door God is gemaakt voor jou.
Ik geloof in God trouwens.

Dat zou dan betekenen dat heel veel mensen niet hun soulmate vinden, dat lijkt mij ook weer zo’n wreed idee.

Ik denk dat er meerdere mensen bij je passen, maar dat dit ook gevormd wordt tijdens ons leven. Als je dezelfde dingen meemaakt, groei je vaak naar elkaar toe.

Ik geloof niet in “the one”, ik denk dat je met meerdere mensen gelukkig kan worden. En in liefde op het eerste gezicht ook niet. Je weet totaal niet hoe die persoon is, je kan wel een aantrekkingskracht ondervinden, maar niet verliefd zijn.

1 like

IIk geloof zeker wel in een Soulmate. Alles moet dan kloppen voor mij - interesses, hobby’s, de sex moet fantastisch zijn, en levensdoelen enzo,

Dat zou een echte soulmate zijn voor mij

2 likes

Leuk,
Heb jij op dit moment al jouw soulmate ontmoet, of een oogje op iemand waarvan je denkt:
“Dit kan hem zijn”?

1 like

Ja klopt.
Ik geloof ook in Soulmates, mensen die voor elkaar zijn gemaakt en die bij elkaar horen.
En ik heb vernomen dat de Sex dan Fantastisch zou moeten zijn of zo🤷🏻‍♀️
Daar heb je wel gelijk in.
Zou wel een mooie bijzaak zijn hoor​:joy::relaxed:

1 like

Ik heb hem, helaas, nog niet ontmoet :cupid: maar wie weet,

Ja, als de sex fantastisch dan zou dat een leuke bonus zijn

Ja,
En de seks is heerlijk.
Ik had letterlijk het gevoel, alsof het PRECIES past
(Als je snapt wat ik bedoel😏)
Alsof z’n Edele delen precies gemaakt waren, voor die van mij.
No joke