geloven jullie in geesten ?

een vriendin en ik keken net naar een filmpje over geesten en wij vroegen ons af wat jullie mening daar over is.
zouden jullie dan ook kunnen vertellen wat jullie wel of niet geloven en hebben jullie er ook ervaring mee ?

Ja ik geloof erin, maar denk niet dat het goed is je er mee in te laten.

Er zal hier vast wel een topic over zijn, maarja :’)

Ik geloof er wel in, ik bedoel, er is echt wel wat meer tussen hemel en aarde.
Maar, bemoei je er gewoon niet mee, ga niet glaasje draaien of andere zieke shit.
Er komen alleen maar problemen van.

Nee, maar ik denk wel dat als je er in gelooft ze ook echt gaan bestaan. net zoals met alles eigenlijk.

Ja ik geloof in geesten. Zelf wat dingen meegemaakt.
Ik ben wijs genoeg om te weten dat je ze NIET op moet roepen.
Ik geloof dat ze bestaan, dat je ze kan zien/voelen als je je ervoor openstelt en dat ze vrij sterk kunnen zijn.

Als ik in de spiegel kijk zie ik 'r altijd eentje, die elke beweging die ik maak nadoet.

Ah oui.

DIE KEN IK OOK :stuck_out_tongue:

ja
vooral omdat ik toen ik klein was mn opa en mn oma aan mn bed heb zien staan en we hebben een foto van vakantie waar mn overleden oma op staat dusja ik geloof er zeker in

nee, ik geloof er niet in… ik vind het bullshit…

hier is idd al een topic over…

vosmij is die wereldberoemd xD

Wie is dat dan? Die ken ik niet, namelijk…

ik geloof er ook in

ja er is al een topic over maar daar wordt nooit meer op gereageerd dus ik dacht ik maak maar even een nieuwe :grinning:

hmm, ik weet niet eigenlijk :open_mouth:

Hahahahanee.

Jaa, heel erg, ik vindt het heel eng, heb zelf nog niks meegemaakt, maar ik hoor wel eens verhalen van mensen die het zelfde hebben meegemaakt.

Nee. Als in “omggg spoookjeees in muh huisje en muh omatjuhhhh”.

De menselijke “geest” dus de ratio aka verstand, daar geloof ik in. Alhoewel, sommige mensen zijn die blijkbaar kwijt of doen er dus zodanig rare dingen mee dat ze spoken gaan zien. Letterlijk.

mn oma had een heel verhaal hierover. dat geesten eigenlijk ‘gefaked’ zijn door de duivel en dat ze je dus op het verkeerde pad willen zetten. ik weet het niet hoor