geloof jij dat in....

ja zoiets dacht ik ook al.
en een kennis van ons die helemaal daarmee bezig is,
die denkt dat het een tijdperk is waarin geld geen rol speelt.
dat het geld zegmaar bijna op is en dat we dan weer gaan
ruilen (ruilhandel) maar weet ook niet of dat waar is ;p

er is nog een theorie over wat er gebeuren zal hoor,
namelijk dat de mensen die spiritueler zijn wel overleven en de rest dood zal gaan.

Dat zou ik zo fijn vinden !

Eerst zien, dan geloven. Das eigk met alles wel mn motto. Dus we zullen zien he (:

volgens mij was het papier gwoon op en hadden ze dus geen papier meer om de kalender af te maken ofzeu.

We zien wel

tja…
we zien het wel in februari 2012…

In februari? Oeh leuk verjaardagscadeautje XD

hmm dat zou dan de 100ste keer worden dat de wereld vergaat

niemand behalve god weet wanneer de wereld eindigt. in plaats van je zo erg met het einde van de wereld bezig te houden, kun je ook je leven gewoon leven to the limit, snap je? no need to stress, als de wereld vergaat heb jij tenminste lol gehad of zo.

Agree to this!

ach hun hebben dat al zovaak gezegt, klopt nooit

En wat dacht je dan van Nostradamus?
Hij heeft ook voorspeld dat er in 2012 iets staat te gebeuren.
Daarbij, dat iedereen zomaar ‘‘een rekenfoutje’’ in de Maya-kalender zou hebben gemaakt? Dat daarom 2012 verkeerd geïnterpreteerd is?
Misschien is het wel helemaal niet zo.
Wil de overheid, de wereldmacht, geen paniek veroorzaken.

Het kan allemaal; we zullen het vast wel ooit te weten komen.

Nee niet echt maar ik ben beniewd, ik laat me verassen

[i]dit gaat een domme reactie worden vrees ik :stuck_out_tongue:
Huh? Het gaat toch steeds slechter met de aarde enzo? de ijskappen smelten en er zijn veel problemen met het milieu en de atmosfeer…

Hoe kan dat dan dat het steeds beter wordt?[/i]

Volgens mij hadden ze gewoon geen zin meer om die kalender af te maken ofzo. Ik vind het allemaal echt bullshit.

Haha, ik las de titel en ik wist al meteen waar het over ging. :’) Nee serieus. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren ofzo. Al ben ik wel blij als die dag voorbij is hoor! :grinning_face_with_smiling_eyes:

hhhm, afwachten vrees ik.
ik weet niet hoeveel ik er van moet geloven! al denk ik niet dat het allemaal onzin is.

Echt onzin. De wereld eindigt wanneer Allah swt dat wil. Dat kan morgen zijn of over een miljoen jaar.