geloof jij dat in....

Nee.
En al zou het zo zijn, wie weet word je 20 december 2012 door een auto omvergereden.

nee dat geloof ik niet

Nee.

Nee, daar geloof ik niet in.

Weet ik veel, merken we dan wel.

hier was al een topic over ><
en voor de 100ste keer;

De maya’s hebben niet voorspeld dat de wereld vergaat in 2012, maar dat er een nieuw tijdperk aan breekt. Dus niet perse de ondergang van de aarde.

nee man het duurt nog miljarden jaren voordat de wereld vergaat PUNT :relieved:

Heb net 2O1O gezien !
Zo zielig, spannend én eng!
Maar ik geloof het niet.
Wél, dat het ooit zal vergaan zoals
de manieren in de film ;$

2010? Bestaat die? :'3

Ik geloof er wel in, maaaaaaaaaaaar ik durf te wedden dat de mens het expres zal veroorzaken om de extreem toenemende wereldpopulatie te verminderen. Dit is alvast een voorproefje om te zeggen dat er iets ernstigs zal gebeuren. Damn powerfull people.

wacht nog maar 40 jaar ofzo gebeurt het zelfde dankzei de schuldt van de mens.

C’mon. We fucken de wereld al genoeg op, en hoevaak zal de aarde wel niet ten onder gaan? Heel vaak. Dus leef je leven ook op die dag. En als we ten onder gaan jammer toch? Zo zei het. Amen

Daar hoeven we ons niet druk om te maken, we merken het toch niet.

Ik ben best wel benieuwd wat er gaat gebeuren op 31 december 2011,
echt een paar minuten ofzo vóór 2012. Iedereen echt in paniek ofzo…
Maar als we dan halverwege 2012 zitten, dan denken we echt, ‘omg wereld ten onder?’

Waarschijnlijk gebeurd er gewoon helemaal niks, en de helft van de wereld zit in de stress voor niks. Is al vaker gebeurd, we kunnen namelijk gewoon niet voorspellen wat er gaat gebeuren, en al helemaal niet de maya’s van 10000 jaar geleden.

“Er volgt een periode van vrede en harmonie.”

Daar geloof ik wel in

-

Er was toch ook 2jaar geleden ofzo, dat er een experiment werd uitgevoerd… en dat de wereld dan zou kunnen vergaan omdat twee dingen zouden botsen en dan zou alles heel klein worden ofzo ;x
Of het is bullshit, of het heelal is idd heel klein geworden incl. alle mensen enz.

Dat van 2012 was toch een rekenfout ? xD ach boeie als we vergaan zijn we waarschijnlijk toch in 1 klap dood met zn alle dus dat maakt het minder erg xD (stiekem geloof ik er niet in) Maar de aarde zal wel een keer vergaan maar dat hoeft helemaal niet in 2012 te zijn.

nee daar geloof ik niet in .

onderhand weet ik niet meer wat ik moet geloven.
maar een paar jaar geleden zeiden ze het ook en een maand
later zeiden ze `oh we zaten er naast’ dus ik weet ‘t niet hoor (’: