Gelogen

-

Vertel hem zo snel mogelijk dat je nog maagd bent. Niet random, maar als het ter sprake komt.

Awh, dat was inderdaad wel een foutje van me. Vertel het als je een rustig gesprek met hem hebt, alle tijd met z’n tweetjes en bijvoorbeeld niet tien minuten voor je weg moet.
Ik denk niet eens dat hij het erg vindt dat je nog maagd bent, alleen dat je erover gelogen hebt wel. Probeer zo goed mogelijk uit te leggen waarom je het gedaan hebt, ik weet zeker dat hij er dan wel vrede mee heeft. Succes!

^Lekker oneerlijke gedachte. Zij hebben toch ook al ergens anders ingezeten?

Je kunt toch gewoon eerlijk zeggen dat je nog maagd bent? dat zal hij echt niet erg vinden hoor. Dan zeg je gewoon dat je bang was dat hij het raar zou vinden?

Me vriend had daar ook over gelogen in het begin omdat hij zich schaamde… later vertelde hij het eerlijk tegen mij dat hij zich ervoor schaamden enzo… ik heb het geaccepteerd en snapte het wel, en nu hebben we de grootste plezier samen haha

Naja beter dit dan andersom. Ik ken een meisje die zei dat ze nog maagd was terwijl ze er al 2 had gehad.

Gewoon eerlijk zijn (:

Ik zou het opbiechten en dan erbij vertellen dat je het zei omdat hem zo leuk vond en bang was dat hij zijn interesse in jou zou verliezen. Ook erbij zeggen dat het je spijt.

Ik vind het niet zo’n drama eerlijk gezegd. Je bent nog maagd en dat is alleen maar positief naar mijn inziens. Ik zou er nu meer op gaan letten of hij degene is aan wie je je wilt ‘geven.’

Bedankt voor al jullie reacties!
Ik heb het hem verteld en hij was niet boos, hij vond het “schattig”.
We hebben er geen ruzie over gehad en hij was blij dat ik het hem alsnog verteld heb.

gelukkig dat je het verteld hebt. Mijn vriend had er ook over gelogen, en toen heb ik mijn eerste keer beleefd met de gedachte dat hij het al had gedaan. Niet dus.
Nu weet ik eigenlijk soms nog niet wat ik van dat verhaal moet geloven, maar ik heb besloten om er niet meer over te beginnen. Ik wilde gewoon dat hij vanaf het begin eerlijk was geweest, dat had alles veel mooier kunnen maken.

Haha dat had ik ook gedaan bij mijn huidige vriend. Komt dus goed :grin:

gelukkig (:

Beter dat je het ervoor zegt. Mijn ex zei het pas na de eerste keer seks en daar voelde ik me best rot over. Als ik het wist had ik hem namelijk wel meer ‘geholpen’ en zo. Nu had ik zoiets van: neem jij de leiding maar.

ik snap niet waarom je over zoiets zou moeten liegen.