Gelogen..

Heey meiden,

Ik zit nogal ergens mee want vandaag hadden ik en een paar mensen over die baarmoederhalskanker prikjes. Een meisje uit me klas maakte zich zorgen omdat zij geen maagd meer was etc. mensen zeiden dat het slecht voor je was ofzo. Anyway toen vroeg iemand of ik niet bang was voor die prik, ze dacht namelijk dat ik geen maagd meer was maar ik verstond niet zo goed wat ze zei dus ik zei ja. nu denkt iedereen dat ik geen maagd meer ben ?! maar ik heb al een tijdje geleden aan mijn vrienden verteld dat ik nog maagd was en straks denken ze dat ik tegen ze gelogen heb (dat is ook wel zo maarja…) dusss ik weet niet wat ik moet zeggen als iemand van hun het vraagt ?

Zolang je eerlijk bent tegen je vrienden is het goed.
Als iemand het vraagt, zeg je gewoon: ‘ik ben nog maagd’
als ze het zeggen van: ‘hee, je zei laatst van niet’
zeg je: ‘ja, dat verstond ik verkeerd’
Tadaa.

je hebt niet gelogen, je verstond het verkeerd. 0.o
zelfde misverstand hier gehad, alleen dan niet met maagd zeg maar xD

wat maakt het uit?
als ze er ooit naar vragen dan leg je t toch gewoon uit?
en je bent 17, t is echt geen schande om geen maagd meer te zijn op die leeftijd…

Lastig! Maar dit keer weet jij dat je écht niet gelogen hebt, dus hoef je je ook niet schuldig te voelen. Toch zou ik, als iemand het vraagt gewoon eerlijk nee zeggen. Als ze dan zeggen dat je hebt gelogen leg je gewoon rustig uit dat het een misverstand was! Word vooral niet boos of geïrriteerd want dan lijkt het alsof je iets te verbergen hebt! Succes!

Zeg gewoon dat je bent bent omdat je niet van naalden houdt :wink:

wat een probleem :’)

Ze heeft hier ook echt wat aan he!