Gelogen

Hooi allemaal
Ik moet iets opbiechten. Ik ben geen 14 maar 9 ( over paar dagen 10. ) Ik heb gelogen omdat ik het raar vond dat ik hier zou zijn zegmr. Maar toen ik zag dat er nog meer meiden waren van mijn leeftijd heb ik besloten het op te biechten. Ik snap ook dat heel veel meiden hier me nu niet meer geloven maar dit is echt het enige wat ik heb gelogen. Ik zweer het! Nouja ik wou dit even vertellen.

XX

Hahahaha. :’)

nu ben ik toch echt wel geschokt.

-

Oh no.

OMFG NEEE.

Wie ben jij?

Ok.

so what…? ik kenden je zowieso al niet hoor…

Je bent geweldig…

Enneh geeft niks joh TS :slightly_smiling_face:

Ja, dat kan gebeuren…

Haha op dr profiel, ze haat ‘liegers’

hahahahaha, oké. En ik heb je hier nog nooit gezien :’’)

waarom zet je dit niet onder onzin?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

hahaha, liegers :’’’’’’’'D

Nou kijk sommige begrijpen het niet maar het is dus dat ik het best raar vond als ik met mijn 10jarige leeftijd op dit forum rondhing maar toen ik erachter kwam dat er nog meer kinderen waren van mijn leeftijd heb ik besloten het op te biechten

ja liegers maar ik ben geen lieger. ja uiteindelijk wel maar ik bedoel andere liegers en trouwens het is toch mij mening dat ik het raar vond voor het zelfde geld dat ik hier nog heel lang anoniem had gebleven wees blij dat je weet met wie je nu te maken hebt

Zijn er nog meer 10 jarigen? Schatjes
www.kindertent.nl

Ik moet eerlijk zeggen dat jij de eerste 9-jarige bent die ik hier tegenkomt. Sommige gedragen zich zo, maar dat is weer een ander verhaal.

je bedoelt leugenaar :wink:

Liegers = Leugenaar.