gelogen :(

hallo,
Ik zit nog maar een dag met het probleem maar het houdt me bezig!
Ik ben gisteren met mijn neefen en nichten wezen eten en al, maar toen kwamen we op het onderwerp zoenen en mijn zus was even naar de wc toen heb ik dus gezegt dat ik gezoend heb wat ik eigenlijk nog hellemaal niet gedaan heb nou heb ik de hele nacht niet geslapen wat er allemaal wel niet mis kan gaan met dat leugen. Ik wil het sowieso aan mijn zus vertellen want die kwam er later ook achter, maar wat moet ik doen en wat moet ik zeggen tegen mijn zus?
Help!
xo

Zeg gewoon tegen je zus dat je dat alleen vertelde omdat je je schaamde. Denk niet dat ze het heel erg zal vinden hoor

Als ze erover begint gewoon de waarheid vertellen, ze zal er denk ik echt geen problemen mee hebben :wink:

Dit ja.

En het is neven, niet neefen.

Joh, waar maak je je druk om.
Liegen is nooit goed maar dit is maar een kleintje ;–)
Daarbij is het je zus, denk dat ze het zelfs misschien wel schattig zal vinden haha!

Neven is het indeed trouwens.

Owh sorry mijn spelling is niet al te best! Oke, bedankt voor jullie advies, maar ik schaam me er ook voor idd maar wat zal ik nu doen het nu vertellen, of als ze er over begint. En hoe kan ik het beste brengen , sorry dat ik zoveel vragen stel.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je moet er zelf over beginnen als je alleen met haar zit!

Gewoon van:
Hey laatst he, toen hadden we het over zoenen en toen heb ik eigenlijk gezegd dat ik dat ook heb gedaan maar dat is niet zo.
Ik heb dat gezegd omdat ik bang was voor wat de reactie’s anders zouden zijn.

Bedankt jongens! Ik heb gezegt dat ik me schaamde en zo beetje dramatisch gedaan maar mijn lieve zus, heeft het me in een keer vergeven, ze zij “ach jij bent echt niet de enige die dat doet” wat een opluchting!