gelogen tegen vriendje

Ik heb laatst een nep facebook account aangemaakt, gewoon om te kijken wie er allemaal op in gingen.
Ik had mn vriendje ook toegevoegd.
Maar toen begon hij tegen me te praten, had ik mn locatie aan staan.
dus hij zag mijn adres staan.
ik heb gezegd dat ik het niet was, maar dat was niet heel verstandig… :bored:
Moet ik dit gewoon eerlijk aan hem vertellen?
ik weet echt niet wat ik nu moet doen…

liefs

Vertel het hem gewoon, je hebt verder toch niets kwaads gedaan?

straks denkt die dat ik hem wou controleren ofzo, want ik had wel een meisjes naam.

Maar je controleerde hem toch ook een soort van? Wat was je doel?

Ik denk dat het het beste is als je hem alsnog de waarheid verteld.

Het was eerst niet eens de bedoeling om hem uit te nodigen.
Ik wou gewoon kijken hoeveel jongens op een meisje ingaan die hun zomaar toevoegt.
geen ideee waarom.
misschien wel goed inderdaad dat ik het hem gewoon vertel

Zeg dat je een spelletjes account aanmaakte en hem daar toevoegde zodat je tegen hem kon praten? :cold_sweat: (dit heb ik wel btw)

Kan iemand je adres zien op facebook? dat wist ik helemaal niet! Ik dacht alleen je stad.

OT: ik zou het gewoon eerlijk zeggen, als je exacte adres er staat dan weet hij natuurlijk ook gewoon dat jij het bent dus ontkennen komt dan alleen maar raar over denk ik.

dat is eigenlijk best slim!
dankje!

Dan ben je alsnog aan het liegen…

^^ Inderdaad, je moet gewoon eerlijk zijn in je relatie en wat moest je van hem controleren?

Waarheid duurt immers het langst. Gewoon vertellen dus, misschien raakt hij wel een beetje boos, maar hij zal het tenslotte wel moeten begrijpen.

Als hij het vraagt, gewoon heel hard lachen en zeggen: Haha nee… Gewoon lekker sarcastisch dat hij het niet kan raden.