Hoi meiden.
Ik zit al heel erg lang met iets en kan het bijna bij niemand kwijt. Tis wel een super lange verhaal dus hoop toch dat iemand het leest en misschien tips voor me heeft.
Ik heb sinds 9 maanden een vriend. Voor hem had ik een relatie van 3 jaar. De eerste 7 maanden van mijn relatie ging goed en de laatste 2 jaar niet. Ik ben een Turks meisje maar ik ben niet zo heel streng opgevoed. Ik had in mijn relatie na 5e maand paar kleine dingen toegelaten. Ik heb zelf niks gedaan bij hem.(ik was toen 16). 3e keer toen ik bij hem thuis kwam wilde hij opeens in mijn broek gaan maar ik wilde het niet meer, twijfelde zwaar aan mijn gevoelens. Omdat ik dat niet wilde kreeg ik meteen een klap en ben die dag voor het eerst in mijn leven mishandeld. Door problemen met mijn ouders kon ik het ook niet bij hun kwijt. 2 jaar later moest ik verloven met hem, ik wilde niet verder leven en was van plan om zelfmoord te plegen. Dezelfde jaar kwam ik bij een leuke jonge in de klas.(ik heb in die 3 jaar geen contact met jongens gehad zelf niet met neven). Op zijn verjaardag feliciteerde ik heb via WhatsApp. Sinds die dag kregen we contact en gingen we elke dag Appen tot 3 a 4 uur snachts. Voor het eerst werd ik verliefd en kreeg ik extreme gevoelens voor hem. Toen we een keer serieuze gesprek hadden vroeg hij mij of ik ontmaagd was, ik zei ja terwijl ik dat helemaal niet was. Ik weet niet of het toen groot praten of stoer doen was, maar was dom van mij.
Na lang praten wilde hij het proberen met mij en wilde ervoor zorgen dat ik van mij ‘vriend’ af kwam. Ik heb daarna nog flink klappen gehad en problemen met mijn vriend maar ben uiteindelijk toch van hem afgekomen na een lange tijd. 2 maanden erna kreeg ik relatie met de jonge waar ik verliefd op was(nog steeds ben). Ik ben ontmaagd door hem en durfde het niet te zeggen tegen hem omdat ik met mijn domme kop ervoor had gezegd dat ik al ontmaagd was…
3 maanden nadat we wat hadden kon ik het niet meer hebben en heb ik hem de waarheid verteld… hij was in shock en kon het bijna niet geloven. Sinds DIE dag gaat het helemaal fout tussen ons, hij gelooft niet dat hij me heeft ontmaagd en denkt dat ik over alles lieg over wat er is gebeurd in m’n verleden. Dit speelt nu al 6 maanden ik krijg geen liefde en voel het niet. Ik zie hem in de week heel erg vaak en we hebben het alleen over dat. Hij wilt het niet uitmaken omdat hij zegt dat hij voor het eerst echt verliefd was geworden in zijn leven. Tot op de dag van vandaag hebben we t er nog steeds over en het gaat alleen maar slechter en slechter… Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb op alles gezworen dat ik de waarheid spreek, maar hij wilt het nog steeds niet geloven. Ik hou van hem en ik ben bang om mijn eerste kwijt te raken.
Heeft iemand tips van wat ik kan doen? praten helpt niet meer want we praten nou al 6 maanden elke dag erover… ipv dat t beter wordt gaat het slechter…
help me… :’(
(sorry voor zo’n lange rot verhaal)