gelogen op Tinder

hey meiden,

Ik heb sinds kort Tinder en ik ben al best veel leuke mensen tegengekomen. Alleen heb ik tegen elke jongen over mijn leeftijd gelogen. Ik ben eigenlijk 16 maar ik heb opgegeven dat ik 18 ben. Nu heb ik echt een hele goeie klik gehad met een jongen en we willen afspreken. Maar hij is zelf 23 en ik ben dus 16, hij denkt dat wij 5 jaar schelen maar dat zijn er dus eigenlijk 7. Wat moet ik nu doen?

groetjes desperate girl.

Eerlijk zijn. Vroeg of laat komen ze er toch achter.

Waarom doe je dat überhaupt ook?!

Inderdaad, gewoon eerlijk zeggen. En je tinder leeftijd aanpassen. :wink: Je blijft er toch tegen aanlopen.

omdat tinder pas vanaf 18 is neem ik aan

En eerlijk zijn!

Nee je kan er onder de 18 ook al op, maar dan kan je ook alleen mensen jonger dan 18 zien volgens mij. Ik ken meerdere mensen die daarom hun leeftijd hebben aangepast, maar dat kun je beter wel gelijk toegeven.

oh haha dat wist ik niet :'D dan is het wel dom ja, gewoon eerlijk zijn (vanaf het begin al maar goed)

Ja, of anders in je bio je echte leeftijd zetten ofzo.

Van alle dingen waar je over kunt liegen, lieg je over je leeftijd? WHY?
Gewoon zeggen en gelijk aanpassen.

Ik zou je leeftijd op tinder veranderen en als hij erover begint eerlijk zijn dat je het hebt veranderd.

Eerlijk zijn en eventueel in je bio zetten zoals hierboven staat. Dat is een goede tip!

oja dankjewel voor die tip ik heb net vertelt aan die jongen dat ik nog maar 16. En die jongen baalde best wel. Maar hij wou niet met me verder omdat ik echt te jong voor hem was. Ik vind het echt heel jammer maar het is mijn eigen schuld dan had ik niet moeten liegen over mijn leeftijd.

Eerlijk duurt het langst. :wink:

In het vervolg niet meer liegen over je leeftijd. Je bereikt er niks mee.

Gewoon eerlijk zijn,waarom zou jou je daar op afwijzen
beter eerlijk dan dat hij zelf er moet achter komen dat je hebt gelogen over je leeftijd
dat zal stom zijn.