Gelnagels.

~ Kun je Gelnagels ook zelfmaken
~ Hoe duur is het dan als je het zelf koopt + waar?
alsjeblieft help me!
alvast bedankt.
xxx.

-

ghe, dat is weer lekker duur.

Meer als 100¤ ook hoor

duur

ja kan beter voor acryl nagels gaan, dan hoef je geen lamp te hebben. Moet je maar even rond kijken op internet of bij groothandel kan je pakketen kopen met tips, acryl en alles wat er bij hoort. Had het er laatst met m’n kapper over en die zei dat je dan rond de 50 euro zit voor 100 tips en acryl en kwastjes enzo… Anders moet je maar even op het internet kijken! :wink:

-

ik weet niet waar je woont, maar ik zet ze ook, heb alle benodigdheden en ben niet zo duur. x

ik weet niet waar je woont, maar ik zet ze ook ( acrylnagels ), heb alle benodigdheden en ben niet zo duur. x

Ik heb gelnagels laten zetten en was er eigenlijk niet zo blij mee. Je zag al na een week de uitgroei en toen ze er eindelijk afwaren, zijn mijn nagels nog superlang beschadigd geweest. Plus, als ze erop zitten kan je moeilijk zakjes openscheuren of muntjes oppakken.

Ik weet niet of dat hetzelfde is met acrylnagels, maar ik hou het bij mijn gewone nagels voortaan (:

je moet gewoon eens een keertje opletten bij een winkelcentrum bij jou in de buurt. daar vind je vast wel wat.
Acrylnagels zijn dan rond de 15 à 20 euro.
en anders gewoon ff googlen.
je moet wel ff opletten op je nagellak remover of die ook voor acrylnagels is…
voorkomt ongemak.
xx(L).

xxMariska14: dankjewel! ik denk alleen dat ik ze gewoon laat zetten, dat is ook goedkoper. xp