Gelnagels

Hai! Zijn hier ook meiden die gelnagels zetten/laten zetten?
Ik ga er zelf mee beginnen en ben wel benieuwd naar wat leuke ideetjes :grinning:

Als er al een topic over is, sorry!

x

Sorry verkeerd xd

Ik heb een keer solar nagels gehad, en dat was echt de slechtste beslissing ever (afgezien van het feit dat het wel heel mooi stond). Ze vijlen je nagel heel dun zodat ze dat gel spul eroverheen kunnen doen, dus de kwaliteit van je nagels zelf wordt echt bagger. Verder vond ik de uitgroei verschrikkelijk irritant: na 2 weken is het al zo’n 4 mm uitgegroeid en ga je randjes zien en zijn je nagels te lang. Ik heb ze toen afgeknipt en net zo lang met die dingen zitten kloten tot ze er grotendeels van af waren. Inmiddels zijn alle stukjes eraf gegroeid. Ondanks dat het mooi stond, is dit dus wel eens maar nooit weer!

Haha okee, een kennis van mij zet gelnagels, ik vind het opzich wel mooi maar heb ze nooit echt super lang, wel iets langer maar niet zo “kamper”-achtig zegmaar…
Maar lijkt me wel leuk om het te gaan zetten bij anderen :grinning:

Ik heb het zelf nooit gehad, maar mijn moeder wel en die had er echt wel spijt van. Je nagels worden er echt heel broos van en je moet het iedere keer bijhouden anders ziet het er niet uit.

Ik wil ook graag een keer gelnagels proberen :slightly_smiling_face:

ik heb heel lang acryl nagels gehad, vond ik persoonlijk mooier uitzien. Oke, je nagels zien er erna perfect uit maar vroeg of laat wordt je ze beu en probeer dan maar eens je oude nagels terug te krijgen want deze zijn dan zoals al eerder gezegd super slap.