Gelnagels verwijderen.

Hello.

Ik heb vanochtend model gezeten voor een meisje die gelnagels moest zetten voor haar opleiding. Nu heeft ze maar één hand gedaan, ze waren veel te lang en ook totaal niet mooi gelukt.
Ik wil ze er dus af hebben. Een groot gedeelte heb ik er al afgeknipt / gevijld, waardoor ze veel minder lang en dik zijn, maar weet iemand hoe je het laatste er ook af kunt krijgen? (:

Alsjeblieft alleen reageren als je er verstand van hebt, want ik wil niet van mijn eigen nagels af. xD

xx

Je kunt bij een nagelstudio een speciaal spul kopen om gelnagels te verwijderen.
Het wil niet met gewone nagellakremover.
Misschien verkopen ze het ook wel bij de drogist maar dat weet ik niet zeker
Ik wil ook graag gelnagels maar ik weet niet waar je die nagellak moet kopen.
Succes :slightly_smiling_face:

Meisje uit mijn klas had het ook, die had echt alles geprobeerd en ze er uiteindelijk maar half af laten groeien en idd haar eigen nagels er gewoon een heel stuk afgehaald. Zou dus sowieso even naar de nagelstudio gaan!

Gelnagels krijg je niet met nagellak hoor? :slightly_smiling_face:

Ot: Ik weet niet of dit werkt bij gelnagels maar bij acrylnagels heb ik een paar keer dit gedaan:

• Neem een bakje (wel een wat grotere dus niet een schaaltje) en een boterhamzakje (het beste is zoeen die je kan hersluiten)
  • Doe voorzichtig warm water (niet kokend!) in het bakje en pure aceton in het boterham zakje.
  • Doe je nagels in het zakje (eventueel in de aceton wat niet aan te raden is ivm uitdrogende werking) en laat dit zo een tijdje totdat je het gevoel hebt dat ze losser worden en probeer ze voorzichtig eraf te halen.

Dit kun je misschien proberen!

Bij de HEMA had je dacht ik een nagellakremover voor gelnagels.

Ik denk dat je het beste naar een nagelsalon kan gaan anders verneuk je je nagels. Ik heb ook een tijdje gelnagels gehad en toen die er uiteindelijk af waren gegroeid/gevijld waren m’n nagels heel dun. Bij een nagelsalon weten ze wat ze doen, desnoods vraag je aan dat meisje een vergoeding ofzo :")