gelnagels tenen

Hoi,
Ik ben van plan gelnagels met french manicure op mn tenen te doen. Heeft iemand hier ervaring mee, of je schoenen hier echt kleiner van worden en hoelang het blijft zitten?
xxx

gelnagels? Wie zien je tenen nou met dit weer :’)…?

maar geen idee.

Wat? Gelnagels op je tenen? Haha :grin: Succes zou ik zeggen, ik weet er niks van!

ieeeeel.
Sorry dat vind ik echt vies haha :"D

Ik ken het wel, maar ik vind het echt niet mooi. Ik vind sowieso die ongelofelijk dikke nagels lelijk.
Heb je google al geprobeerd?

ik heb het al eens gehad, maar hoe kom je erbij dat je schoenen kleiner worden .?
het groeit gewoon uit zoals op je nagels dus ligt eraan 3-4 weken bij laten werken
het is wel echt mooi

Ik zou het persoonlijk best irritant vinden zitten haha.
Maar daar vraag je niet om, dus upje voor jou =)

mijn moeder heeft dat gehad, echt superrr mooi! blijft maandje zitten, en kleinere schoenen? hoe kom je daar bij haha!! in de zomer is het echt super mooi hoor!! met pumps

ik denk dat eerder je teennagels dikker worden dan dat je schoenen kleiner worden, hoor. x’)

Maar idd, wie ziet je tenen dan? XDDD

Nou omdat je teennagels er misschien ook langer van worden ? Dus misschien pas je dan je schoenen niet meer ofzo :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoor haha

nee het ligt er gewoon als het ware ‘op’ precies zelfde vorm als je teennagel (: echt heel mooi hoor!! vooral in de zomer, nu zet je me aan het denken of ik het ook wil:$

Haha, nou ik ga op vakantie vandaar, daar is het wel mooi weer ;p.
Nouja omdat je nagels dikker worden, dat je niet goed in de schoen meer past als je pumps of ballerina’s aan hebt?

Maar als ze uitgroeien, krijg je wel minder ruimte in je schoenen, net als bij lange teennagels…

^mijn moeder geen last gehad, en je schoenen passen wel gewoon:P je merkt er niks van zegt mn moeder

ieewwwlll

Oke, oke,
en ik denk dat ik met zo’n 1.5 maand geen open schoenen meer aan heb, maar dan kun je ze toch zo laten verwijderen? of kan dat ook zelf met nagellak remover met aceton?

Ik zeg niet dat ik lange teennagels @LiefdeHeerstBeest … take it easy.

Nog meer mensen met ervaring?

Bij de nagelsalon verwijderen ze de oude nagels met acceton. En vijlen ze je nagels weer mooi glad. Thuis kan je dat niet verwijderen met nagelak remover. Wel zijn er speciale middelen die je wel kunt gebruiken. Deze zijn te koop bij het Kruidvat; speciaal om ‘‘kunst nagels’’ te verwijderen. Het mooiste en makkelijkste is het om het te ‘‘laten doen’’

als het op vakantie mooi weer is dan doe je toch gewoon slippers aan. zit je ook niet met te kleine schoenen te klooien.