Gellak/gelpolish/soak off gel

Hoi,

Ik wil graag spullen kopen om zelf thuis mijn nagels met gellak te doen.
Nu heb ik wel een goedkoper merk kunnen vinden op NDED, maar ik vraag me ook af of mensen gellak op Ebay hebben gekocht, welke en wat je ervaringen zijn.
Ik zit er namelijk over te denken om daar wat lakjes van te bestellen. Voornamelijk van de merken Cheeka en Chu Jie.
Ik heb gehoord dat de geur sterker is maar na een dag verdwijnt. Verder zijn ze relatief goedkoop vergeleken met bijv. Harmony of Florence.

Dus wie heeft ervaring of tips?

Groetjes!

Ik heb acryl dat lijkt er ook wel op en is geloof ik goedkoper.
Kijk anders maar voor gel of acryl (sets) op
www.veronicanailproducts.nl
Daar heb ik het vandaan en de service en producten zijn geweldig! ;o

Kijk eens op www.glamhairdesign.nl

Dit is dus niet wat ik bedoel want ik wil het zelf kopen en niet laten doen.

Geen reclame voor jezelf vermelden dus.

@VanessXX bedankt, maar mij lijkt acryl juist erg lastig, heb zelf het idee dat je daar echt een opleiding voor nodig moet hebben omdat ik anders mijn nagels zou verpesten. En ik hoef geen verlening, mij gaat het echt om de leuke kleurtjes die goed en lang blijven zitten.
Vind gellak bij hun nog vrij prijzig dus ik kijk nog even verder, Thanks!

Ik keek echt heel raar tegen gellak aan als gelak zegmeer :stuck_out_tongue: Ik dacht van huh ? :flushed:

Ja acryl french manicure is vooral moeilijk. Maar wat je bij acryl én bij gel kan doen.is gewoon nagellak op doen en dan je gel. Dan hoef je ook niet bepaalde kleuren te kopen. maar dat wist je maby al ;p Ja kijk maar verder :slightly_smiling_face:
Ojaa en als je goedkope goede nagellak zoekt weet ik ook een site met 0,75 cent nagellak. Haha Ik heb deze site’s gevonden en ben zoo blij.

Oeh ja, goedkope nagellakjes zijn bij mij ook altijd welkom =D

upje!

http://www.wahirabeautywebshop.nl zou je mij willen noten als je gaat bestellen?? Want als je mijn ordernummer invult dan krijg ik een cadeautje van de site ;p want dan trek ik ook mensen aan :slightly_smiling_face:

ik heb zelf de gellak,en werk er ook mee
ik vindt hem echt super.
blijft vlot 2 weken zitten,voor mij is deze ideaal :slightly_smiling_face:

@verzorging.

Oh van welk merk heb jij deze en hoe duur is die dan?

ik werk met shellac
en die kost 22 euro 1 flesje

@IoSonoVivoHeb je inmiddels al wat aangeschaft? ik ben zelf ook met soak off nail polish bezig :slightly_smiling_face: