Gele tanden

Hee,
wat moet je doen tegen gele tanden? De tandarts zegt dat mijn tanden niet eens zo geel zijn maar ik heb ergens gehoord dat ze zo wit als je oogbal moeten zijn?? dat zijn ze dus ECHT NIET !! Weet iemand hoe ik ze witter krijg zonder er geld voor te betalen dus niet bleken enzo… ik heb ook wel eens gehoord van aardbei of zout ofzo… maar hoe doe je er dat in vreedesnaam op?
Alvast hartstikke bedankt

Als je hier toch kijkt reageer dan alsjeblieft ik zit hier echt mee !! :open_mouth:

kusjes :couplekiss_man_woman: :couple_with_heart_woman_man:

Gewoon even op google zoeken?
Staat genoeg op denk ik.

Aardbeien maken je tandvlees roder van kleur waardoor je tanden witter lijken, dat zout voor je tanden is niet goed! Eerst zijn ze wel wat witter, maar op den duur slijt je je glazuur er af, en dat is ook niet de bedoeling! Gewoon 2 keer per dag poetsen, als het kan zelfs 3 keer. Verder niet veel koffie, thee, cola drinken.

zoekfunctie

mss kun je poetsen met pearl drops ofz

Bedankt voor de tip! (K)

Ik zal het proberen! thnx

ja maar ik vraag het aan jullie google zijn zoveel verschillende meningen daarvoor is girlscene toch ?! maar toch dankje wel! :couplekiss_man_woman:

tanden bleken

Tweemaal per week doe ik wat bakpoeder op de tandpasta voor ik ga poetsen, dat werkt goed.
Het zou niet schadelijk zijn, maar anderen beweren dat het dat wel is. Tegenwoordig is dat met zoveel stofjes het geval, dus ik doe het lekker en als m’n glazuur wil slijten dan slijt het maar.

Dan zit je dus eerst met een hoop gaatjes, daarna met vullingen, vervolgens met kronen en uiteindelijk met een kunstgebit. Jippie.
Waarom laat je je tanden niet een keer (professioneel) bleken? Ben je 1x geld kwijt, maar blijft het wel wit.

ik heb de die oral b tandpasta
mondwater en whitening. werkt een beetje.

Weet je wel wat het betekent als je glazuur slijt? De rest van je leven last bij de tandarts omdat je geen sterke tanden hebt. Je kan mss niet eens normaal meer eten omdat ze zo gevoelig zijn geworden. Als je glazuur slijt dan komt deze ook nooit terug, dus ik zou twee keer nadenken voor het je ‘niet kan schelen’.

je hebt tegenwoordig ook van dat spul dat je op je tanden moet smeren. het is een soort van wit lakje. zoiets kun je vast wel bij etos/kruidvat krijgen. ik weet alleen niet hoe het heet:’).

Wat doet dit bij school?

Haha, dat dacht ik dus ook (A)

Hahahahaha, als je oogbal?
Ik heb gekke dingen gehoord, maar dit slaat alles.
Tuurlijk niet als je oogbal whahahahaha.

Koop pearl drops bij de Kruidvat. Everyday whitening.
Of Aquafresh whitening.
Ik ben er tevree over. En eet kauwgomg van je eten, nadat je een slok water hebt genomen om even je tanden te spoelen.
Gewoon 2x per dag poetsen, met een goede borstel en met veel liefde.
meer dan dat kan je niet doen.

Alsof professioneel bleken je tandglazuur niet aantast?
Veel mensen denken van niet, omdat het ‘professioneel’ is, maar het geeft hetzelfde effect. Bovenste gele laagje eraf en weg sterke tanden :wink:

3x poetsen is ook niet goed voor je tanden hoorde ik omdat je dan ook je glazuur wegpoetst o.o
en met dat aardbei werkt voor geen meter volgens mij, eerst wordt het een klein beetje witter maar een week erna zijn ze 2x zo geel --’
Naja er staan volgens mij wel goede tips tussen? Ga ik zelf denk ik ook maar proberen want mn ouders willen niet betalen voor tanden bleken. Mijn tanden zijn ook best wel heel geel maar dat zijn wel sterke tanden =D
Maar als je even spaart en je ouders lief aankijkt kun je misschien vragen of ze je tanden willen bleken? Dat werkt tenminste echt goed xD
Ja, eerst is het een stuk witter en daarna wordt het wel weer een beetje geler, maar echt niet helemaal. Gewoon aan je tandarts vragen om tips? :stuck_out_tongue: