gele tanden

Iemand tips tegen gele tanden ?
Dankjee

ik heb ook gele tanden, terwijl ik gewoon goed mijn tanden poets. Heb nu een beugel maar daar voor was het nog erger. Ben benieuwd naar de tips!

Heb ergens gelezen dat met warm water poetsen helpt. Geen idee, ga 't zelf ook testen, haha. =]

Ik gebruik van die Whitening tandpasta van aquafresh. Ze zijn heel heel klein beetje lichter geworden :stuck_out_tongue: Maar het is in ieder geval iets :grinning:

Je hebt ook dingetjes om ze zelf te bleken maar ik heb geen idee wat en hoe duur dat is enzo.

Je hebt van de tandpasta voor witte tanden :’). Weet alleen niet of dat helpt.

2x per dag je tanden poetsen 2 minuten lang met een elektrische tandenborstel. Meer kan je niet doen vrees ik, sommige tanden zijn nu eenmaal geler dan andere.

Schijnt niet goed te zijn, tasten de glazuurlaag aan of zoiets.

Ik heb een ultra-withening van een merk dat ik niet ken, maar het werkt megagoed! :grinning:

2 à 3 keer in de week natriumbicarbonaat op je tandpasta doen bij tandenpoetsen.

Je hebt tandpasta van pearl drops. Elke dag 2x ermee poetsen (en soms 1xtje meer) het hielp! (Bij mij niet echt maar ik had toen die tijd een beugel dus je kon het ook bijna niet zien xd)

Je kan het volgens mij bij de Action halen. Je hebt ook van die pearl drops een soort spulletje wat je op je tanden moet lakken (wat klinkt dat raar) en dan worden ze binnen enkele seconden witter (er waren ook reclames van)

En daarnaast ook gewoon elke dag 2/3 x je tanden poetsen. Dat kan ook heel goed helpen :slightly_smiling_face:

Theramed - Tandpasta 2 in 1 Ultra Whitener gebruik jij die FamousCherry?

Bij mij werkt niks… Ik ga mijn gebit laten bleken ls ik 18 ben. Ik hoef geen parelwit gebit alleen het is nu zo geel.

ik heb ook gele tanden, is echt kut, terwijl ik gewoon goed mn tanden poets enzo.

Een keer om de paar maanden een beetje zout op je tandenborstel indoen en daarop de tandpasta. Bij mij werkte het iig wel (een weekje). En bezoek continu de tandarts!

Ik zeg poets je tanden met bakpoeder. Niet te vaak!! 1 a 2 x in de week. Dit heeft bij mij zóó enorm geholpen.

Ik zag pas dat in onze tandpasta ‘baking powder’ zit, haha! Maar mijn tanden zijn ook geel, dus het werkt niet :frowning_face:

Je moet 15 minuten lachen (met je monden open) naar de zon. Het heeft bij mij enorm geholpen.

_Perry@ Really ?

die tandpasta van oral b pro expert, werkt bij mij goed voor wittere tanden!

Helpt extra goed als je dit doet terwijl je op je hoofd staat.