Gele singlet.

Is deze combinatie leuk? Ik vind geel zo’n lastige kleur om te combineren. Dus misschien heeft iemand nog leuke ideeen!? Tips ze me, want ik dat ding ligt ook maar te liggen in me kledingkast!

http://i41.tinypic.com/2emzceh.jpg

ik vind dit heel leuk!!

Ziet er leuk uit.

Je kan geel toch ook gewoon op een spijkerbroek aan doen? met een leuke sneaker ofzo eronder

Gewoon niet te moeilijk doen… Ja dit kan.

Ja waarom niet? :slightly_smiling_face: Zelf vind ik hem denk ik wel wat leuker met een donkere of normale skinny … Onder wit en boven zwart hou ik niet zo van :stuck_out_tongue:

Dit is wel mooi hoor :slightly_smiling_face:
Je kunt geel ook gewoon met een spijkerbroek combineren en dan met witte of zwarte schoenen.

Ik vind alleen die witte broek niet zo leuk erbij, maarja, smaken verschillen hé. Gelukkig Ik vind het niet lelijk ofzo hoor.

Ik vind geel en zwart wat minder mooi, ik zou met vb. groen, wit, rood, … combineren.

leuk

Hele leuke combi.
Wat ook leuk is: geel met grijs! En het kan met heel veel kleuren gecombineerd worden, eigenlijk. Alleen niet met rood, dat vind ik persoonlijk niet mooi.

Nice Nice,

I (L) Yellow

volgens mij heb ik precies dezelfde
:"D
ik combineer het gewoon met knallende kleuren zoals een paarse broek eronder
en felgroen\oranje vans
maar zo ben ik nou eenmaal
ik loop er felkleurigen ander bij x’d
maar jou combinatie is wel oke

Geel en grijs vind ik ook mooi samen.

Ik vind het niet lelijk ofzo. Maar ik persoonlijk vind onder wit boven zwart en geel niet zo mooi. Ik zou ipv een witte skinny een donkere skinny aan doen. Geen zwarte, want dan lijk je net een bij, haha.

ik heb ook zo’n kleur singlet! ik doe er zelf een witte singlet onder en dan een witte cardigan of zwarte bolero erop :slightly_smiling_face: en dan gewoon een skinny jeans, ik vind het in ieder geval wel leuk staan!