Gele Nagels!

Helluupp! Ik heb gele teennagels omdat ik De nagellak er te lang op heb zitten :frowning_face: Het ziet er niet uit! Weet iemand hoe je dat minder maakt of over laat gaan???
Thanks! :slightly_smiling_face:

Bij mij gaat het meestal vanzelf weg.

Het helpt als je ze in een badje met water en citroensap laat weken!

het duurt bij mij best lang, ik doe er dan gewoon een andere kleur over. :wink:
maar voor de volgende keer als je dan gele nagellak opdoet, moet je eerst een doorzichtig laagje er onder doen. dat werkt heel goed.

dat maakt je nagels toch sterker ??

heb ik ook last van. Maar dan op mijn handen. en dat ziet iedereen!! echt heel lelijk. Ik zoek ook tips dus kom maar op!

om het te voorkomen kun je voortaan misschien een een basecoat (doorzichtig lakje) op je nagels doen voordat je ze lakt.

Een badje met citroensap helpt inderdaad om ze wat witter te maken!
En daarnaast is het inderdaad handig om in het vervolg een basecoat te gebruiken. En je nagellak er wat eerder af te halen natuurlijk.

Oh-oh! Gebeurt dat? Ik heb mijn nagelak er nu al zo’n 3 maanden opzitten!

ik krijg het ook van oudere nagellak. heb het nu zelf ook op mn nagels! maar gewoon de nagellak eraf halen en de nagels laten 'luchten. dus geen nieuwe nagellak opdoen, maar wachten totdat ze weer een ‘normaal’ kleurtje hebben.

is bij mij nog nooit gebeurd :open_mouth: Ik had een keertje best wel lang dezelfde nagellak op. Misschien ligt het aan je teennagel? XD

Heb je meestal met donkere of gewoon dikke nagellak, ik heb het altijd met zwart. Citroenzuur idd of gewoon een ander kleurtje overheen, opzich gaat het vanzelf weg.

Wat de andere ook al zeggen, het zal vanzelf over moeten gaan.
Misschien wel een tip voordat je jou nagels gaat lakken: Doe er een base coat onder ( doorzichtige nagellak ) dit zorgt voor een soort bescherming.:slightly_smiling_face:

Bij mij moest er een keer groen “uitgroeien”
heeft echt 2 maanden geduurd…

badje met water citroensap & tandpasta=D

je en ook witter!

ik heb het nu al zinds koninginnendag en het is nogsteeds niet weg. mijn nagels zijn geel!

Koop een buffervijl, essence heeft er wel 1tje:
http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_ProfiNailFile-4in1_N_10.png

Dan kan je het bovenste laagje van je nagels af-vijlen en tadaa tis weg. Niet te vaak doen want dan krijg je hele slappe nagels, en in het vervolg een base coat gebruiken.

ik dacht dat die ervoor was dat als je je nagels had gevijlt je ze steeds gladder kon maken ;p

Ook ergens gezien dat een mengseltje van whitening tandpasta en citroensap wonderen doet!
En dan ga je je teennagels schrobben met een oude tandenborstel.
Daarna niet stiekem weer in je mond steken he…